Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En gisteren een telefoon die rinkelde bij 3-4 toen Brecel moest potten. Bij de Chinees lukt alles, en bij Brecel gaat echt alles fout wat fout kan gaan en het publiek helpt hem ook niet.En nu vanuit het publiek niezen terwijl Luca een super belangrijke bal moet spelen.

Als Si zo blijft spelen, dan krijgt Allen toch ook ferm op zijn doos hoor, no offense maar dan had het nu ook 5-11 gestaan, dit is een niveau dat we alleen verwachten van een goeie Ronnie. Maar de vraag is of Si ALS hij de finale haalt om kan gaan met de druk als de titel binnen handbereik is.Ik hoop op een finale Brecel - Allen. En als Brecel het niet haalt gun ik het Allen zeker. Mooi redemption jaar voor hem op fysiek, economisch en niveau vlak.
Speelt inderdaad werelds, die laatste gele bal zeg.Als Si zo blijft spelen, dan krijgt Allen toch ook ferm op zijn doos hoor. Maar de vraag is of Si ALS hij de finale haalt om kan gaan met de druk als de titel binnen handbereik is.
Hij kan de jongste WK worden sinds Stephen Hendry. Maar goed zo ver zijn we nog niet.
Ach ja hij heeft al een geslaagd toernooi gespeeld. Het is jammer als hij de titel niet zou pakken, maar als Si zo blijft spelen moet je gewoon toegeven dat hij verliest tegen de (op dit ogenblik) betere speler.Tijd om je te gaan bezatten, Luca !
Luca is ook gewoon te plat bij momenten hé. Hij heeft zeker kansen gehad om de achterstand te beperken maar gewoon niet gegrepen. Hij had wss nog wel achtergestaan maar dan mss met 7-9 ipv 5-11.
Heeft iemand trouwens beelden van die befaamde fluke van Si, toen Brecel gefrustreerd werd? Dat heb ik juist gemist.
Eurosport NL heeft er ook het shot van Si bij gelaten:Luca is ook gewoon te plat bij momenten hé. Hij heeft zeker kansen gehad om de achterstand te beperken maar gewoon niet gegrepen. Hij had wss nog wel achtergestaan maar dan mss met 7-9 ipv 5-11.
Heeft iemand trouwens beelden van die befaamde fluke van Si, toen Brecel gefrustreerd werd? Dat heb ik juist gemist.
Ach ja hij heeft al een geslaagd toernooi gespeeld.
.Neen dat vind ik ook. Op deze manier verliezen zou eervol zijn, Si is gewoon heel goed vandaag.Ben benieuwd een 7-0 zoals tegen O'Sullivan is bijna nodig. Maar vind iig niet dat hij slecht speelt ok die paar kleine kansjes zijn jammer maar het is niet dat hij echt enorme missers laat optekenen.
7-9 was eerlijker geweest maar de voorsprong is zeker dik verdiend. Het is geen oneer, maar Luca is momenteel gewoon de mindere speler. Dat moet je kunnen toegeven.Luca is ook gewoon te plat bij momenten hé. Hij heeft zeker kansen gehad om de achterstand te beperken maar gewoon niet gegrepen. Hij had wss nog wel achtergestaan maar dan mss met 7-9 ipv 5-11.
Neen ik had uw grapje door hoor. Luca heeft sowieso nu niks meer te verliezen. Hij speelt degelijk maar niet super (en misschien moet je super spelen om WK te worden, want het is wel een HF op een WKMijn post/joke was blijkbaar niet duidelijk. Ik refereerde naar zijn 'voorbereiding' op de match tegen O'Sullivan waar hij dus na de match tegen Williams gewoon tot een stuk in de ochtend zich een stuk in zijn kraag zoop. Dus misschien kan hij nog snel die methode toepassen vooraleer het te laat is.
)
Ik vermoed dat Si meer kans heeft tegen Allen dan tegen Selby. Si gaat (als hij wint tegen Brecel) niet zo aanvallend kunnen spelen.Niet toevallig weer een frame van 45 minuten dat richting Selby gaat. Dit zijn dus de momenten waarmee hij zulke wedstrijden naar zich toe weet te trekken.