Luca: Yes ik ga eindelijk een echt GROOT snooker toernooi winnen! The UK Championship 2022!
Nope! De Chinees Zhao Xintong stak er verrassend een stokje voor. (ondertussen geschorst)
Luca: Eindelijk! Ik ga het WK winnen!
Nope ... de Chinees Si Jiahui steekt er (voorlopig) een stokje voor ..
Zou Luca het leuk vinden dat er veel Chineze talenten opstaan?
Had Luca wat ernstiger bezig geweest met zijn carrière en zijn huidige vorm enkele jaren geleden vertoond, dan had hij waarschijnlijk al WK geweest. Nu loopt hij toch het risico met de mondialisering van de sport, dat het moeilijker en moeilijker zal worden om effectief de titel te pakken.
Zeg nooit nooit, maar het wordt er toch niet éénvoudiger op. Het gaat allemaal netjes op zijn plaats moeten vallen.
Nope! De Chinees Zhao Xintong stak er verrassend een stokje voor. (ondertussen geschorst)
Luca: Eindelijk! Ik ga het WK winnen!
Nope ... de Chinees Si Jiahui steekt er (voorlopig) een stokje voor ..
Zou Luca het leuk vinden dat er veel Chineze talenten opstaan?

Had Luca wat ernstiger bezig geweest met zijn carrière en zijn huidige vorm enkele jaren geleden vertoond, dan had hij waarschijnlijk al WK geweest. Nu loopt hij toch het risico met de mondialisering van de sport, dat het moeilijker en moeilijker zal worden om effectief de titel te pakken.
Zeg nooit nooit, maar het wordt er toch niet éénvoudiger op. Het gaat allemaal netjes op zijn plaats moeten vallen.
Laatst bewerkt:

5-13 is heel stevig overdreven, zeker 4 frames zuiver door geluk gewonnen. Met 'gewoon geluk' had het nu 7-11 of 8-10 gestaan of zo. Deze dosis geluk is echt niet normaal. Ik wil geen afbreuk doen aan de overwinning van Si straks maar dit is toch gewoon een feit?