Lijkt me nochtans dat Luca meer last heeft van stress dit frame. Hij had het al lang moeten afmaken.Wat een prestatie, hoe het ook draait of keert ! Si zat net te beven zoals een espenblad
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lijkt me nochtans dat Luca meer last heeft van stress dit frame. Hij had het al lang moeten afmaken.Wat een prestatie, hoe het ook draait of keert ! Si zat net te beven zoals een espenblad
Van 5-14 naar 14-14 idd9 frames op rij?

Ik durf nog altijd niet te voorspellen wie wint. Op dit ogenblik heeft Luca net iets minder trillende armen, maar ook hij begint het nu te voelen. Tijd voor een pilleke.Van 5-14 naar 14-14 idd
Zou toch wel érg zuur zijn als Luca dit nu nog verliest![]()

tijd voor een pintjeIk durf nog altijd niet te voorspellen wie wint. Op dit ogenblik heeft Luca net iets minder trillende armen, maar ook hij begint het nu te voelen. Tijd voor een pilleke.![]()

Ik heb al insane comebacks gezien die geslaagd zijn (oa Hendry tegen White), anderen die alsnog net niet lukken. Maar eerst was dit een elegante danswedstrijd met Si die Brecel dansles gaf, maar nu is Brecel er een boksmatch van gaan maken (hij heeft geen zin meer in dansen).Van 5-14 naar 14-14 idd
Zou toch wel érg zuur zijn als Luca dit nu nog verliest![]()

De beste sinds Hendry zijn 8-14 comeback tegen White denk ik? (Uiteindelijk 18-14 winst na 10 frames op een rij in de finale van het WK 1992).Jawatte, nu al een comeback van jewelste...
Niet zo snel! Shtttt! Er liggen nog veel ballen.Jaja 15 is binnen
Je bedoelt dat Brecel een machine is zonder emoties?Precies een soort van machine, (quasi) geen emoties, ... neen, laat Selby (hopelijk) maar mooi winnen tegen die kerel.