De hiphop-thread

Moeilijke zaak vind ik, Kanye is bat shit insane en moet zo snel mogelijk in één of het andere gekkenhuis gestopt worden maar ik vind z'n muziek tem MBDTF (en misschien ook TLOP) zo waanzinnig goed.
Ik heb geen Neurosis meer geluisterd sinds Scott Kelly zijn misbruik naar buiten kwam. Kanye vliegt dan ook maar op die lijst.

Ieder zijn ding… snap uiteindelijk niet goed wat je er mee wil bereiken.
Luister je dan wel terug naar die artiesten eens ze overleden zijn?
Michael Jackson hebben ze toch ook ff gecanceld na die netflix docu, maar die cancelation is alweer gecanceld lijkt me.

Soit ieder moet doen waar hij hem goed bij voelt natuurlijk

Moeilijke discussie inderdaad. Het wringt bij me om die man zijn muziek nog zo te adoreren.
Bijzonder jammer want heb vele albums grijs gedraaid. Muzikaal blijft het een genie.

Nu kan ik Kanye West zijn muziek moeilijk nog loskoppelen van de mafketel "Ye" dat hij nu is. Vooral om dat hij zoveel in de media komt.

Maar idd MJ zijn muziek blijf ik wel probleemloos draaien :unsure:
Komt mss doordat MJ destijds minder in de media kwam, er minder exposure was zoals nu?
Of ik ben gewoon een opportunistische hypocriet 🤷‍♂️

Geen idee,
Ik leg evengoed nog R kelly op.
Niemand die mijn last fm bekijkt dus who cares.
Mss eens gewoon the sex offender playlist maken op spotify :unsure:

Ik persoonlijk kan de muziek perfect loskoppelen van de artist.

Naar een optreden gaan is dan wel weer een ander verhaal

Komt over als een wanhopige gooi om mee te kunnen teren en gratie te krijgen van Trump en Musk.
Komt mss doordat MJ destijds minder in de media kwam, er minder exposure was zoals nu?
Of ik ben gewoon een opportunistische hypocriet 🤷‍♂️
MJ heeft 20 jaar lang dat circus rond hem gehad.
Maar Kanye heeft nu ook geen wereldveranderende platen gemaakt zoals "Off The Wall" & "Thriller."
Ik leg evengoed nog R kelly op.
Fuckin aye, hoe kunt ge nu dit niet elke dag opzetten

Als 9 jarige snotneus riep ik al mee met al die west coast artiesten over "cop killing, bitches en weed" en wat nog allemaal.
En op die leeftijd had ik geen bitches (nu nog steeds niet), niemand gemold(nog altijd niet) en al helemaal geen weed gesmoord(uiteindelijk een beetje. elke dag een beetje).

Het is enkel muziek. Als je een levensstijl emuleert van een artiest en hem of haar blind verafgood als leidraad voor uw leven, enkel dan, ongeacht zelfs welke artiest, is het misschien tijd om uzelve onder de loep te nemen.

Verder ja, dat je een veroordeeld pedofiel niet meer financieel wilt steunen, ja da's zeker gegrond. Maar eens muziek uit is, is het van het volk.

Laatst bewerkt:
Als ge ook zoals mij ne scrollmongool zijt en wat minder "doom en gloom ww3 any second now" wilt zien passeren. Zitten echt wel pareltjes tussen.

Laatst bewerkt:
1000028574.jpg

Kwam deze tegen op Facebook. Ben wel benieuwd. :unsure:

$2 en je krijgt maar 50 cent terug, slechte investering :unsure:

Raekwon, GZA en DOOM lijken mij een uitstekende combo voor $7.

Kweli, Common, Queen Latifa en André 3000 zal ook wel vuurwerk geven.

Ik mis producers in deze challenge.

On budget: Ghost, DOOM, Big L, Meth, 3K.

Per rij elk 1: 3K, Cube, DOOM, Missy, Black Thought

Welke 5 effectief echt het beste samen zouden werken.. Meth, Biggie, Missy, Pac, 3K.(voice, cadence, rhymeschemes..)

1$ rij herken ik enkel wel Big L en Black Thought.

Terug
Bovenaan