Damn man, gij kunt zwammen gelijk ne vent.Iedereen weet dat 1 vrouw 48 driehoeken waard is, behalve op dinsdag. Een hoek is tussen de drie en de zes gele moppen waard, afhankelijk van de drank, dus geen enkele.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Damn man, gij kunt zwammen gelijk ne vent.Iedereen weet dat 1 vrouw 48 driehoeken waard is, behalve op dinsdag. Een hoek is tussen de drie en de zes gele moppen waard, afhankelijk van de drank, dus geen enkele.
Ik wacht nog op @Myllana om een keer goed los te gaan.
Daarna kunnen we het hier wel sluiten, denk ik
BLIJFT UIT MIJN POEPJa jongen ik ga je moeten disepointen, even gedaante van zetpil aannemen en in iedereens kont kruipen but I love men!!
Geen enkel slecht woord over DE man.
Dat is pas uitgelegd gelijk nen echte man se: geen klote waard!Iedereen weet dat 1 vrouw 48 driehoeken waard is, behalve op dinsdag. Een hoek is tussen de drie en de zes gele moppen waard, afhankelijk van de drank, dus geen enkele.

Dit is een heel denigrerende post, en het gaat veel te ver om nog onder humor te vallen.Dat is pas uitgelegd gelijk nen echte man se: geen klote waard!![]()

U heeft het doel van de thread niet begrepen!Dit is een heel denigrerende post, en het gaat veel te ver om nog onder humor te vallen.
Staat hier in het nieuwe reglement geen sanctie tegenover? Ik stel voor 3 dagen afwassen.![]()
Ik ben wel inclusief!Ge zijt duidelijk niet inclusief.
ja lap, subiet ben ik hier weer gecancelledHet is wel wit ipv blank hé, domme kloot.
In mijn universum heeft een vrouw nochtans maar 1 driehoek?Iedereen weet dat 1 vrouw 48 driehoeken waard is, behalve op dinsdag. Een hoek is tussen de drie en de zes gele moppen waard, afhankelijk van de drank, dus geen enkele.
'Als ze mooi vertegenwoordigd zijn...' Inderdaad, zelfs wij mannen hebben nog enige esthetische norm. En als we dat moois dan bekijken zoals we naar de Mona Lisa zouden staren dan is het ook niet goed. Jullie complexe wezensJe vergeet de fantastische rijkwaliteiten van mannen die vrouwen absoluut ontberen, wat helaas wordt tegengesproken in de ongevallenstatistieken,
Het praten tegen borsten als ze mooi vertegenwoordigd zijn ipv 20cm hoger te richten met de ogen,
Het doen alsof ze enige stijl hebben terwijl 90% van hun kleerkast minimum 10j geleden werd aangekocht,
En hun fantastische kwaliteiten als minaar waar AL hun vorige veroveringen toch OH ZO HARD over stoeften.... Behalve de huidige natuurlijk. Die is de freak die niet content te stellen is!![]()

Arme, singulaire geest... Ergens benijd ik je. Er kan nog zo'n wereld voor je opengaan!In mijn universum heeft een vrouw nochtans maar 1 driehoek?
Aha, ik wist het wel. Je zou je nooit vrijwillig muten als je niet in parallel universum in Algemeen kon posten.Arme, singulaire geest... Ergens benijd ik je. Er kan nog zo'n wereld voor je opengaan!
U heeft het doel van de thread niet begrepen!

Dat is gewoon onze natuurlijke verdedigingsstrategie. Wij kijken naar die borsten, omdat we weten dat jullie ogen gewoon gevaarlijk zijn, we kunnen daar gewoon in verdrinken. Daarom houden we onze aandacht op die borsten.Je vergeet de fantastische rijkwaliteiten van mannen die vrouwen absoluut ontberen, wat helaas wordt tegengesproken in de ongevallenstatistieken,
Het praten tegen borsten als ze mooi vertegenwoordigd zijn ipv 20cm hoger te richten met de ogen,

Is niet erg. Gebeurt wel eens.Dan zijn we met 2.![]()
SterkDat is gewoon onze natuurlijke verdedigingsstrategie. Wij kijken naar die borsten, omdat we weten dat jullie ogen gewoon gevaarlijk zijn, we kunnen daar gewoon in verdrinken. Daarom houden we onze aandacht op die borsten.
Better safe than sorry
Nu klinkt ge als een...BLIJFT UIT MIJN POEP
In de GloriaNu klinkt ge als een...

Man die vindt dat zijn poep enkel een uitgang is.Nu klinkt ge als een...
)