De manonvriendelijke thread

Dat is pas uitgelegd gelijk nen echte man se: geen klote waard! 👌
Dit is een heel denigrerende post, en het gaat veel te ver om nog onder humor te vallen.

Staat hier in het nieuwe reglement geen sanctie tegenover? Ik stel voor 3 dagen afwassen. :unsure:

Dit is een heel denigrerende post, en het gaat veel te ver om nog onder humor te vallen.

Staat hier in het nieuwe reglement geen sanctie tegenover? Ik stel voor 3 dagen afwassen. :unsure:
U heeft het doel van de thread niet begrepen!
Loser is bewijs aan het verzamelen om zijn regels te verduidelijken. Ge moet de dames hun gang laten gaan.
Ge zijt duidelijk niet inclusief.

Iedereen weet dat 1 vrouw 48 driehoeken waard is, behalve op dinsdag. Een hoek is tussen de drie en de zes gele moppen waard, afhankelijk van de drank, dus geen enkele.
In mijn universum heeft een vrouw nochtans maar 1 driehoek?

giphy.gif

Je vergeet de fantastische rijkwaliteiten van mannen die vrouwen absoluut ontberen, wat helaas wordt tegengesproken in de ongevallenstatistieken,

Het praten tegen borsten als ze mooi vertegenwoordigd zijn ipv 20cm hoger te richten met de ogen,

Het doen alsof ze enige stijl hebben terwijl 90% van hun kleerkast minimum 10j geleden werd aangekocht,

En hun fantastische kwaliteiten als minaar waar AL hun vorige veroveringen toch OH ZO HARD over stoeften.... Behalve de huidige natuurlijk. Die is de freak die niet content te stellen is! 👍
'Als ze mooi vertegenwoordigd zijn...' Inderdaad, zelfs wij mannen hebben nog enige esthetische norm. En als we dat moois dan bekijken zoals we naar de Mona Lisa zouden staren dan is het ook niet goed. Jullie complexe wezens :)

Je vergeet de fantastische rijkwaliteiten van mannen die vrouwen absoluut ontberen, wat helaas wordt tegengesproken in de ongevallenstatistieken,

Het praten tegen borsten als ze mooi vertegenwoordigd zijn ipv 20cm hoger te richten met de ogen,
Dat is gewoon onze natuurlijke verdedigingsstrategie. Wij kijken naar die borsten, omdat we weten dat jullie ogen gewoon gevaarlijk zijn, we kunnen daar gewoon in verdrinken. Daarom houden we onze aandacht op die borsten.
Better safe than sorry

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan