JorisBlack
Well-known member
Ik ben toch geen mod, dus...Als't dan mag van @JorisBlack ga ik u wel persoonlijk volledig afbreken
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben toch geen mod, dus...Als't dan mag van @JorisBlack ga ik u wel persoonlijk volledig afbreken
Dit.Opnieuw een seizoen van "JuLlIe GaAn MiJ hAtEn"

Nog zinlozer dan vorig jaar want nu moeten we ook op Dennis Xhaet zienCafé de Mol. Ook echt het meest zinloze programma.
't Is niet dat diene Gilles van Bouwel dat zo fantastisch deedNog zinlozer dan vorig jaar want nu moeten we ook op Dennis Xhaet zien

Dat gestuntel is gewoon een verwijzing naar die Annelies, dat jaar in Zuid-Afrikaik moet die stevigere blonde al niet meer hoe moeilijk kan het zijn om iemand rechts van ne cactus weg te sturen.
de jens en die kerel met zen klein brilletje lijken me wel tof.

Finale is op 8 mei, dus elke week 1 afvallerZOOOOO content dat Jens er in zit! Wat een topkerel. En nu al zeker van minstens 2 afleveringen. Ik dacht eerst dat hij net zoas de ex-Mollen een "cameo" deed maar nope.
Gaat dit seizoen dan een aflevering extra tellen wegens extra kandidaat of zal er een aflevering komen met 2 afvallers?
Of een week 2 afvallers en een andere week iedereen die erin blijft, wat ook al gedaan was.Finale is op 8 mei, dus elke week 1 afvaller
Uma is de persoon die het al zeker niet kan zijn.Deen Uma… good fucking god lol
Ja, dan blijven er eigenlijk maar 4 over en dan is van die 4 al 1 afgevallen.De mol zat sowieso in de auto of was taartdrager. Aangezien die roosjes van de taart ook een vraag was zou ik durven zeggen dat diep positie nog beter was. Never maar dan ook never dat de mol onder de grond of vastgeketend zat aangezien ge daar niet kan mollen.
Zat in de auto ook. Hij had de controle over de 3000 euro. Als ze het juiste antwoord doorgaven (wat niet gebeurd is) kon hij perfect iets anders gestuurd hebben, en dan monteren ze dat eruit (of anders). Hoe kon hij dat doen? Wel bijvoorbeeld het dilemma rond zichzelf meerekenen of niet, in die ene vraag of hij kinderen had.Jens is een maat van me. Zou me niet verwonderen dat hij de mol is.
Ja en? Andere jaren is het altijd al geweest dat bij dergelijke proeven de mol op de juiste positie zat. (Zeker omdat de productie die positie kiest)Ja, dan blijven er eigenlijk maar 4 over en dan is van die 4 al 1 afgevallen.