De Mol 2022

De Mol 2022

De leerkrachten komen er alweer goed uit:
* meteen voor vrijstellingen gaan, liegen en bedriegen
* lomp zijn (cactus)
* megalomp zijn (vallen)
* vakkennis nihil

:unsure:

Ik heb net zoals andere jaren geen enkel idee, en ken in tegenstelling tot iedereen nog geen enkele naam deftig (buiten Jens, lol). Mijn mol puur op lichaamstaal afgaande: Anke.

Alles wat die nele doet, maakt mij echt irrationeel kwaad. Die straalt echt zo iets uit van een gemene leerkracht. Kan vooroordeel zijn natuurlijk, maar ik vind ze 0,0 sympathiek. Ook hoe ze daar met die zonnebril zat te spreken in die micro met de cactusproef.

Alles wat die nele doet, maakt mij echt irrationeel kwaad. Die straalt echt zo iets uit van een gemene leerkracht. Kan vooroordeel zijn natuurlijk, maar ik vind ze 0,0 sympathiek. Ook hoe ze daar met die zonnebril zat te spreken in die micro met de cactusproef.
Das de vrouwelijke Filip :-) Nen dwaas m.a.w.

Ik heb net zoals andere jaren geen enkel idee, en ken in tegenstelling tot iedereen nog geen enkele naam deftig (buiten Jens, lol). Mijn mol puur op lichaamstaal afgaande: Anke.

Het zou te obvious zijn omdat ze rechercheur is. Maar langs de andere kant hebben we al een paar keer "De geschiedenis herhaalt zich, of niet".
Elien/Eline, de mol van 201x, was ook agente. Dus het zou zomaar eens kunnen.

Dus wie de mol is hangt volledig af van wie er het meeste kon saboteren in de 1ste aflevering?

Mkay
Dat is mijn mening na het zien van deze aflevering ja. Ik zeg niet dat mijn mening niet kan veranderen met de volgende afleveringen, maar bij de eerste proef is de verdeling gekozen door de mol, dus dan lijkt het me logisch dat hij zichzelf plaatst waar hij het beste kan mollen.

We hebben nog maar 1 aflevering gezien dus ik kan daar enkel over oordelen. En rekening houdend met de 3 proeven, hebben Sven en Toon de beste plaatsen gehad om het meeste geld te verliezen. En van die twee heb ik het gevoel dat Sven door de productie wat op de achtergrond wordt gezet bij de uitzending (en dit doen ze elk jaar bij de mol).

Vriendin wist blijkbaar al vooraf dat Jens zou meedoen. Kan ook hem gaan uitwijven zijn natuurlijk. Maar zij wist het sowieso wel, want dat is verteld geweest.

Die "mo how he zeg" is wel al een aanstekelijke catchphrase.
Wacht tot hij tegen iedereen Bertje of Berten begint te zeggen. Is ook 1 van zijn dingetjes.
"Mo nin gie Berten" "ej Bertje luistert eki"

Het zou te obvious zijn omdat ze rechercheur is. Maar langs de andere kant hebben we al een paar keer "De geschiedenis herhaalt zich, of niet".
Elien/Eline, de mol van 201x, was ook agente. Dus het zou zomaar eens kunnen.
zij is geen rechercheur maar WAS
zij werkt als creatieve freelancer

Ik stoorde mij enorm dat ze iedere keer verwezen dat ze rechercheur is...

Die Sven zat misschien gewoon te wenen omdat hij niet afviel en dus NOG langer met deze adhd groep op reis moet blijven. :tongue:
Jens is die van vorig jaar he. Yens is de nieuwe ;).
Ah merci, beetje verwarrend.
Dat was dus ook mijn indruk :unsure: Ik kreeg gisteren al schrik dat ze iemand strafstudie ging geven.
Langs de andere kant: we zitten weer met een vrouw die het hard en mogelijks tactisch wilt spelen. Haters gonna hate dus.
zij is geen rechercheur maar WAS
zij werkt als creatieve freelancer

Ik stoorde mij enorm dat ze iedere keer verwezen dat ze rechercheur is...
Creatieve freelancer is ook wat vaag, natuurlijk. Dat woord betekent eigenlijk 'ik ben creatief en doe wat ik wil'.
Heel breed dus (een youtuber, of iemand die grafisch ontwerp doet, of ...).
Maar idd, ze is geen rechercheur meer, dus beetje vreemd.

Trouwens, je zag het verschil in niveau/ervaring met Magda en Gilles ook wel fel vond ik.

De groentjes van dit jaar hadden precies totaal geen tactiek bij die ondervraging, terwijl Magda en Gilles direct 'on point' waren in het spel.

De groep mag collectief toch iets harder zijn tegen mensen die direct voor de vrijstelling gaan.

Elke keer als iemand de vrijstelling neemt: 'Dat is niet erg jo :hug::hug::hug:'

Trouwens, je zag het verschil in niveau/ervaring met Magda en Gilles ook wel fel vond ik.

De groentjes van dit jaar hadden precies totaal geen tactiek bij die ondervraging, terwijl Magda en Gilles direct 'on point' waren in het spel.
Je kan toch moeilijk voorbereide spelmakers vergelijken met kandidaten die geen tijd krijgen om te overleggen?

Was een betere tactiek bij die koffers niet geweest om alle 3 altijd te liegen over alles?

Nu moest iedereen bij elke tip doen alsof die gold voor zichzelf, terwijl het me veel makkelijker lijkt om te misleiden als iedereen deed alsof die tips niet op hen geldig was.

Inderdaad, bijna niemand was aan het liegen bij de eerste vragen? :unsure:
Gewoon liegen op alles

De groep mag collectief toch iets harder zijn tegen mensen die direct voor de vrijstelling gaan.

Elke keer als iemand de vrijstelling neemt: 'Dat is niet erg jo :hug::hug::hug:'
Omdat ze weten dat ze het misschien ooit zelf zullen doen. En iedere kandidaat dat nu kiest voor een vrijstelling geeft henzelf een betere verantwoording als ze het dan nemen. Zeker als ze zelf niet te streng hebben geoordeeld.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan