Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Exact, tussen de tijd van het thuis vertrekken en tegen dat ge dan in uw hotel zit, zijt ge er sneller van af om er naartoe te rijden. Zélfs vanuit West-Vlaanderen. Ik dacht ook zijn die nu serieus?Ook al , het vliegtuig nemen om naar de Moesel te gaan ?
Analyse van de eerste proef:
Met de eliminatie van Gretel blijven dus enkel nog Toon, Sven en Philippe over als mogelijkheid.
Das de vrouwelijke FilipAlles wat die nele doet, maakt mij echt irrationeel kwaad. Die straalt echt zo iets uit van een gemene leerkracht. Kan vooroordeel zijn natuurlijk, maar ik vind ze 0,0 sympathiek. Ook hoe ze daar met die zonnebril zat te spreken in die micro met de cactusproef.
Nen dwaas m.a.w.Ik heb net zoals andere jaren geen enkel idee, en ken in tegenstelling tot iedereen nog geen enkele naam deftig (buiten Jens, lol). Mijn mol puur op lichaamstaal afgaande: Anke.
Ge ziet dat ze het weer allemaal doen voor de vele vakanties heDe leerkrachten komen er alweer goed uit:
* meteen voor vrijstellingen gaan, liegen en bedriegen
* lomp zijn (cactus)
* megalomp zijn (vallen)
* vakkennis nihil
![]()

Dat is mijn mening na het zien van deze aflevering ja. Ik zeg niet dat mijn mening niet kan veranderen met de volgende afleveringen, maar bij de eerste proef is de verdeling gekozen door de mol, dus dan lijkt het me logisch dat hij zichzelf plaatst waar hij het beste kan mollen.Dus wie de mol is hangt volledig af van wie er het meeste kon saboteren in de 1ste aflevering?
Mkay
Ja idd, nu je het zegt..Das de vrouwelijke FilipNen dwaas m.a.w.

Wacht tot hij tegen iedereen Bertje of Berten begint te zeggen. Is ook 1 van zijn dingetjes.Vriendin wist blijkbaar al vooraf dat Jens zou meedoen. Kan ook hem gaan uitwijven zijn natuurlijk. Maar zij wist het sowieso wel, want dat is verteld geweest.
Die "mo how he zeg" is wel al een aanstekelijke catchphrase.
zij is geen rechercheur maar WASHet zou te obvious zijn omdat ze rechercheur is. Maar langs de andere kant hebben we al een paar keer "De geschiedenis herhaalt zich, of niet".
Elien/Eline, de mol van 201x, was ook agente. Dus het zou zomaar eens kunnen.

Ah merci, beetje verwarrend.Jens is die van vorig jaar he. Yens is de nieuwe.
Dat was dus ook mijn indrukAlles wat die nele doet, maakt mij echt irrationeel kwaad. Die straalt echt zo iets uit van een gemene leerkracht. Kan vooroordeel zijn natuurlijk, maar ik vind ze 0,0 sympathiek. Ook hoe ze daar met die zonnebril zat te spreken in die micro met de cactusproef.
Ik kreeg gisteren al schrik dat ze iemand strafstudie ging geven.Creatieve freelancer is ook wat vaag, natuurlijk. Dat woord betekent eigenlijk 'ik ben creatief en doe wat ik wil'.zij is geen rechercheur maar WAS
zij werkt als creatieve freelancer
![]()
Ik stoorde mij enorm dat ze iedere keer verwezen dat ze rechercheur is...
Je kan toch moeilijk voorbereide spelmakers vergelijken met kandidaten die geen tijd krijgen om te overleggen?Trouwens, je zag het verschil in niveau/ervaring met Magda en Gilles ook wel fel vond ik.
De groentjes van dit jaar hadden precies totaal geen tactiek bij die ondervraging, terwijl Magda en Gilles direct 'on point' waren in het spel.
Daarbovenop is vragen stellen ook veel makkelijker dan ter plekke moeten liegen.Je kan toch moeilijk voorbereide spelmakers vergelijken met kandidaten die geen tijd krijgen om te overleggen?
Was een betere tactiek bij die koffers niet geweest om alle 3 altijd te liegen over alles?
Nu moest iedereen bij elke tip doen alsof die gold voor zichzelf, terwijl het me veel makkelijker lijkt om te misleiden als iedereen deed alsof die tips niet op hen geldig was.

Omdat ze weten dat ze het misschien ooit zelf zullen doen. En iedere kandidaat dat nu kiest voor een vrijstelling geeft henzelf een betere verantwoording als ze het dan nemen. Zeker als ze zelf niet te streng hebben geoordeeld.De groep mag collectief toch iets harder zijn tegen mensen die direct voor de vrijstelling gaan.
Elke keer als iemand de vrijstelling neemt: 'Dat is niet erg jo'