Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die reactie zag ik inderdaad van ver aankomen.Raar dat je je bericht eindigt op een gelijk niveau als waar je over klaagt.
'k vind da nen lelijkaard@Soeplepel doe maar uw ogen toe!

Wat ik me nu ook afvraag: die kandidaten zien elkaar voor het eerst in Arizona. Nemen die dan allemaal aparte vluchten naar Arizona of is die eerste blik naar elkaar toe gespeeld?
Niet dat je daar veel mee bent natuurlijk, je kan misschien bij het landen rap rap wat info over hem googlen en dat is het.Hoe de fuck zijn we van mijn comment hier beland?Toch ook eens een kijkje gaan nemen, en triestig eigenlijk dat er zo persoonlijk gedaan wordt. Uzelf eens even in die zijn plaats zetten zou al helpen, veel mensen die graag willen meedoen maar zou je graag zelf zo’n ongegronde bullshit over jezelf willen lezen? Moet al serieus sterk zijn om te zeggen dat het je niets zal doen en wat voor een onrecht het is. En zo te zien zijn het wel van die personen die zelf maar al te rap zullen zagen over hun rechten en gaan wenen bij unia dat ze onrecht worden aangedaan op basis van gender, geaarheid, huidskleur of weet ik veel wat. Maarja dat zijn vaak de eersten om een ander de vinger te wijzen.
Tony Simoni Tony Simoni Tony SimoniDie komt natuurlijk gewoon terug als charmezanger Tony Simoni.
Twitter en #demol haalde je toch aan, daar bouw ik op verder.Hoe de fuck zijn we van mijn comment hier beland?
Probleem met zo'n BV is dat die gewend is aan alle camera's, en dat de andere kandidaten hem direct anders bekijken (onbewust of niet).
Wat ik nog wou vermelden is dat Conny, naast het feit dat ze potentieel een cruciale fout maakte bij het tellen vd tijd, ook heel opzichtig Matteo ontmaskerd heeft. De mol weet uiteraard dat daar 2000 euro aan vast hing (=voorkennis die gewone kandidaten niet hadden), dus Conny is voor mij het meest verdacht na deze aflevering. Maar het is eigenlijk iets té duidelijk![]()
Wat ik me nu ook afvraag: die kandidaten zien elkaar voor het eerst in Arizona. Nemen die dan allemaal aparte vluchten naar Arizona of is die eerste blik naar elkaar toe gespeeld?
Er zijn posts afgesplitst, er is nu een subforumpje met meerdere De Mol threads.waren hier vorige keer geen 16 paginas?
Op die manier kan er wekelijks een nieuwe poll worden gestart. Dan zie je mooi de evolutie van wie het meest verdacht is.Meer threads ja meer! Zucht, waar is dat eigenlijk voor nodig![]()
Meer threads ja meer! Zucht, waar is dat eigenlijk voor nodig![]()