De Mol 2025 - Aflevering 6

Tja mijn molverdachte ligt er dus uit... Hmm moet ik meegaan met de gangbare theorie hier van Michèle of Sarah? :unsure:

Bij deze ff nog de screen vd handschriften
Je kan uiteraard zeggen dat de mol een compleet ander schrift gaat gebruiken, maar bvb de letter k komt overeen met die van Alexy
Mij lijkt het eerder dat dit het schoonschrift vd mol is, niet noodzakelijk een compleet andere schrijfwijze.
(geen mensen hier die forensische schriftexpertise hebben gestudeerd? :D )

Of de reden waarom het handschrift niet echt overeenkomt is omdat Gilles het geschreven heeft, dan is Sarah dus de mol! :unsure:

Toen de kandidaten moesten neerpennen dat ze de mol niet waren had Gilles dat ook moeten doen eig. :p

Ik zit nu toch ook in de Sarah tunnel. Vooral met het golfen viel mij subtiel mollen op. Wanneer ze aangeboden krijgen om een 2e handicap te kopen, is ze eerst wat afzijdig. Dan smijt ze ffkes 1 zin ertussen "ik zou toch een 2e handicap kopen want anders halen we het nooit, " om zich dan weer compleet afzijdig te houden. Maar Ondertussen wel het zaadje geplant bij de groep om die 2e handicap te kopen.
En uiteraard met die lach helm. Zo easy om kei veel geld eruit te halen, ook al is uw helm zogezegd gesaboteerd 🤣
Zie, zaadjes planten. Het werd gisteren letterlijk zo gezegd :cool:

Terug
Bovenaan