De Mol 2026 | Aflevering 6: De gele trammetjes en strijd voeren in de arena. "Eerst uwe mond leeg!"

Wie is jouw mol na deze aflevering?

• Isabel

Stemmen: 17 23,0%
  • Julie

Stemmen: 6 8,1%
  • Maxim

Stemmen: 10 13,5%
  • Yannis

Stemmen: 0 0,0%
  • Wout

Stemmen: 41 55,4%

• Totaal aantal stemmers
    74
  • Opiniepeiling gesloten .

vishnusixclix

Well-known member
Crowdfunder FE

De Mol 2026 | Aflevering 6: Welke stier gaat ten onder aan de moleador?​

Vooruitblik: Wat we weten uit de trailer​

Lap zeg.

Elke keer ik van zinnes ben om in tunnelvisie te stappen vallen ze af. Dries, Yana.
Maar goed, blik terug op oneindig en terugdenken aan de vorige afleveringen.
Als je ziet welke overblijvers vorige opdrachten deden mislukken, dan begint er mij toch al iets te dagen...

Wie is de volgende om de groep te verlaten? Gaan ze uiteindelijk die vervelende Isabel eruit krijgen? Of speelt die het zo irritant omdat ze boenk op zit?

Wie is er verdacht bij de kijkers op BG?​

Na aflevering drie waren de hoofdverdachten Yana, Isabel en Wout. Na aflevering 4 duidelijk enkel nog Isabel en Wout. Maar ondertussen hebben de BG speurneuzen alweer een nieuwe verdachte op het oog. Maxim stijgt opvallend hard als een verdachte kandidaat.

Maar eerlijk. Zijn jullie ZO zeker dat Julie en Yannis zo onschuldig zijn? Zit hier dan de mogelijke uitvaller van deze week tussen?

We weten het straks!

1777828971350.png

Ik switch nu toch ook van Isabel naar Wout hoor. Altijd op de cruciale posities. En overal waar hij aanwezig is wordt gewoon geen geld verdiend.

ik blijf bij Isabel ze
zit echt te pushen om op te geven bij dat eten
en geeft dan een hogere tijd dan Julie door, om niks over zichzelf te zeggen, maar wel over Julie: "awel, da's ne langen uitleg, dat gelooft ge toch niet?"

Ik blijf bij Wout. Doet het goed maar nooit goed genoeg ofzo.
Wel fishy van zowel Isabel als Maxim met die vragen bij dat stierrijden.

ik blijf bij Isabel ze
zit echt te pushen om op te geven bij dat eten
en geeft dan een hogere tijd dan Julie door, om niks over zichzelf te zeggen, maar wel over Julie: "awel, da's ne langen uitleg, dat gelooft ge toch niet?"
Een mol gaat toch nooit in die proef zitten. Want bij het minste dat ge molt gaan ze zeggen dat ge halverwege aan die halte moet opstappen. En vanaf dan kunt ge er ni meer voor zorgen dat ze te laat komen en het geld mislopen. Uiteindelijk is er ook 1900 binnengehaald. Moest Isabelle de mol zijn, zou ze echt ni opgestapt zijn maar verder gelopen en net te laat toekomen.

Die bakopdracht ging nooit of te nimmer lukken. Da wist ge op voorhand. Kunt ge op 100 manieren doen mislukken. Mol zit zowiezo in die opdracht.

Laatst bewerkt:
Volgens mij ook geen toeval dat Wout tweemaal gekozen wordt in de arena. Als kandidaat wil je daar de Mol wegspelen.

En als mol moet ge absoluut bij de laatste 2 eindigen in de arena zodanig dat ge in die patstelling kunt belanden en die 5000 euro kunt tegenhouden.

Wout blijft bij mij ook op kop, Julie als enige andere optie. Op het einde van de bakproef had die precies zo een geniepig lachske toen Wout zei dat de timer op nul stond. Ofwel uit tevredenheid dat de proef mislukt was, ofwel zit ze zelf op Wout als mol en was dat de laatste bevestiging die ze nodig had om te weten dat ze juist zit.

Wout, 99%. Alleen Julie blijft nog even in het achterhoofd. Maar mij lijkt het net dat zij op Wout zit als Mol.

Laatst bewerkt:
Zalige proef met die pastel de nata.

Zonde dat Yannis eruit ligt. Voorbije weken toch favo kandidaat geworden. Zalige kerel.

Ik zit ook op Wout. Isabel oogt toch iets te kandidaatachtig. Ik was nog over Maxime aan het denken: hij trok vandaag toch vaak de foute foto, doordrukken met dat beetje vreemde Yellow Tram-antwoord en leek niet bepaald een hulp met het eten, liet zich vorige week bij de dubbelspelproef ook makkelijk uitspelen, nam volgens mij ook een verkeerd boek bij die blindenproef... Zou zelfs kunnen dat hij gedrukt heeft bij die drukknop voor de pasvragen. Maar op dit moment toch Wout. Ideale proef om het als mol te laten mislopen. Hij deed wel mooi zijn handstand bij de suikerknop, maar er waren veel andere plekken om tijd te verliezen.

Ik gok op Wout, want hij zit steeds op de perfecte plaats en kreeg ook 2x de rode lap van andere kandidaten. Denk dat de meeste kandidaten wel weten dat hij de mol is en hem op die manier uit de arena probeerde te krijgen.

Julie heeft wel wat tijd verloren bij die eieren, maar voor de rest nog niet veel verdachts gezien bij haar.

200% Maxim als mol en Wout als winnaar (die sinds de strandproef weet dat Maxim de mol is.. en dus doet alsof hij de mol is)

Gewoon superduidelijk dat Maxim en Wout het van elkaar weten

200% Maxim als mol en Wout als winnaar (die sinds de strandproef weet dat Maxim de mol is.. en dus doet alsof hij de mol is)

Gewoon superduidelijk dat Maxim en Wout het van elkaar weten
Maxim zit gewoon bewust te mollen nu hoor. Da van die 'yellow tram' allez lol. Die wist het antwoord maar probeerde zich gewoon bij Yannis verdacht te maken en zie, het is gelukt want Yannis ligt eruit. Maar uiteindelijk haalt Maxim telkens wel geld binnen. No way dat een mol net op tijd wel aan die tramhalte zou toekomen.

Maxim zit gewoon bewust te mollen nu hoor. Da van die 'yellow tram' allez lol. Die wist het antwoord maar probeerde zich gewoon bij Yannis verdacht te maken en zie, het is gelukt want Yannis ligt eruit. Maar uiteindelijk haalt Maxim telkens wel geld binnen. No way dat een mol net op tijd wel aan die tramhalte zou toekomen.
En daarom Yannis zo zelfzeker eruit? Zou best kunnen.

Wout blijft bij mij ook op kop, Julie als enige andere optie. Op het einde van de bakproef had die precies zo een geniepig lachske toen Wout zei dat de timer op nul stond. Ofwel uit tevredenheid dat de proef mislukt was, ofwel zit ze zelf op Wout als mol en was dat de laatste bevestiging die ze nodig had om te weten dat ze juist zit.

Wout, 99%. Alleen Julie blijft nog even in het achterhoofd. Maar mij lijkt het net dat zij op Wout zit als Mol.
Julie ook de rode lap gegeven op Wout. En als kandidaat moet je inderdaad daar de mol kunnen wegspelen. Bij haar is het vrij duidelijk dat ze op Wout zit.

Ik ben wel vergeten wie de 2e was die de lap op Wout deed. Maar als ik zo een beetje alles volg heb ik het gevoel dat Maksim ook wel op Wout zit.

Bij Isabel weet ik het niet, maar ze zal wel op een man zitten vermoed ik.

Terug
Bovenaan