nokeyboard
Well-known member
Alsof ooit iemand voor het geld gaat gaan in deze fase van het spelEn als mol moet ge absoluut bij de laatste 2 eindigen in de arena zodanig dat ge in die patstelling kunt belanden en die 5000 euro kunt tegenhouden.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Alsof ooit iemand voor het geld gaat gaan in deze fase van het spelEn als mol moet ge absoluut bij de laatste 2 eindigen in de arena zodanig dat ge in die patstelling kunt belanden en die 5000 euro kunt tegenhouden.
Niet voor het geld per se, wel om andere kandidaten op het verkeerde spoor te zetten.Alsof ooit iemand voor het geld gaat gaan in deze fase van het spel
Ja, Yannis was dat. En laat die er nu net uitliggen.Julie ook de rode lap gegeven op Wout. En als kandidaat moet je inderdaad daar de mol kunnen wegspelen. Bij haar is het vrij duidelijk dat ze op Wout zit.
Ik ben wel vergeten wie de 2e was die de lap op Wout deed. Maar als ik zo een beetje alles volg heb ik het gevoel dat Maksim ook wel op Wout zit.
Bij Isabel weet ik het niet, maar ze zal wel op een man zitten vermoed ik.
En speelt Wout het gewoon fantastisch goed om de lap terug te kaatsen naar zijn mol Julie? Wie zal het zeggen.Niet persé nee maar vaak in zo'n proeven is het voor de mol gelijk een erezaak om er wel voor te gaan en daar proberen te staan. Uiteindelijk heb je als kandidaat en als mol hetzelfde doel (vrijstelling pakken & geen geld) dus da zijn ideale proeven om je te bewijzen als kandidaat als mol zijnde. Toch niet vaak geweten in dergelijke soort proeven dat de mol er direct uit ligt. Maar idd, zeker ni nodig.Alsof ooit iemand voor het geld gaat gaan in deze fase van het spel
Ja, iedereen begint wel heel hard te neigen naar Wout. Zelfs van die 6 in café de mol zitten er 5 op Wout en da begint mij nu wel schrik aan te jagenSorry maar als gans Vlaanderen op Wout zit dan is 1 iemand zeker niet de mol
En aangezien ik vaak twijfel tussen 2 (Michel & Sarah vorig seizoen etc...) en die beide altijd de finale halen maar uit die 2 uiteindelijk altijd de verkeerde van de twee de mol blijkt te zijn, zou het goe kunnen zijn dat het toch Julie is
Maar no way dat het Isabel of Maxim is.Hadden ze meteen naar die tafel gegaan en 10-15 seconden extra uitgespaard dan was het waarschijnlijk wel gelukt hoor. Niet vergeten dat alle proeven ook uitgetest worden op voorhand, dus het was zeker doenbaar. Maar niet met de mol erbij natuurlijk.De pasteis de nata proef lukt toch nooit? Er was gewoon te veel waarbij ge uw handen van die tafel moest halen
Ook daar hangt het er natuurlijk vanaf hoe het in beeld gebracht is en welke uitleg ze gekregen hebben die niet op tv kwam.Hadden ze meteen naar die tafel gegaan en 10-15 seconden extra uitgespaard dan was het waarschijnlijk wel gelukt hoor. Niet vergeten dat alle proeven ook uitgetest worden op voorhand, dus het was zeker doenbaar. Maar niet met de mol erbij natuurlijk.

Aan de uitslag in café de mol te zien zit zeker niet gans Vlaanderen op Wout.Sorry maar als gans Vlaanderen op Wout zit dan is 1 iemand zeker niet de mol
Die smeet zich telkens 150%, of het nu op een opdracht was of op eten en drinken...Zonde dat Yannis eruit ligt. Voorbije weken toch favo kandidaat geworden. Zalige kerel.
of op de karaokeDie smeet zich telkens 150%, of het nu op een opdracht was of op eten en drinken...