De Mol 2025 - Aflevering 8

coltie

Event Crew
Crowdfunder FE
Supporter
De laatste dagen van de reis brengen de finalisten door op het strand, aan de azuurblauwe Golf van Thailand. Vlak voor de finale neemt de mol nog een groot risico. Wie wordt de winnaar van het spel? En wie is de mol? Alexy, Sarah of Michèle?

Ik zat 70% op Sarah en 30% op Michele voor wie mol is, maar met die parasols zit ik op 50/50. :(

Nee ik moet consistent zijn, tis Sarah gvd!

Serieus, gaan we nu volgende week kijken naar hoe Sarah in de voorbereiding geoefend heeft op het zo juist mogelijk gokken van het gewicht van haar halve bord eten, zodat ze nadien met Gilles als mol kon praten? :laugh:

Nimi is werkelijk ne held hier. Chapeau man.

Maar hij had ook evengoed eruit kunnen liggen met die 2 pasvragen he, gelijk Pedro. We zullen dat pas weten na de finale, hopelijk tonen ze de scores van elke eliminatie.

Qua mol blijf ik op Sarah, en ik denk dat Alexy gaat winnen.

Amaai tis al van enkele seizoenen geleden dat ik juist zat op zowel mol als winnaar. :D

Dankzij de tip van een ander bij die proef met de kistjes van Pedro, in welke de vrijstelling zat. Gilles zei: "Mooi, dan weten we dat alweer" Mooi -> M -> Midden, verborgen tip naar Sarah toe. Ik volgde die tip en het loonde. Chapeau!

Verdachte haar al sinds het begin, het is dat Michèle erin bleef en dan vooral haar believers die mij nooit 100% zekerheid gaven, maar uiteindelijk is dit is toch gewoon logisch. De mol blijft niet achter in de containers.

ik zou, als programma-chef, toch eens een woordje willen klappen met Sarah over zo veel geld op 't spel te zetten, en dan gewoon vol te gaan voor de juiste koffer, en Michele dan nog te overtuigen ook.

ik zou, als programma-chef, toch eens een woordje willen klappen met Sarah over zo veel geld op 't spel te zetten, en dan gewoon vol te gaan voor de juiste koffer, en Michele dan nog te overtuigen ook.
Door als mol snel te volgen, misschien zo verwarring zaaien?

Terug
Bovenaan