De Mol 2025 - Aflevering 8

De logica wordt gerespecteerd, de mol zit in proef 1 altijd op de goede en cruciale positie 😎

ik zou, als programma-chef, toch eens een woordje willen klappen met Sarah over zo veel geld op 't spel te zetten, en dan gewoon vol te gaan voor de juiste koffer, en Michele dan nog te overtuigen ook.
Ze ging direct mee met Alexy in de hoop dat zowel mich als Alexy zouden veranderen aangezien ze wist dat beide al wisten dat ze de mol was maar de vis beet niet.

Voor mij nog een moment dat me bijbleef deze aflevering: Wanneer Michèle daar in de lucht begon te wenen. Toen moest ik direct denken aan al die reacties van dat ze emotioneel acteerde. Nee, die is gewoon zo blijkt dus.

Mooie winnaar ook, Alexy leek mij wel echt een oprechte kandidaat die het supergoed heeft gedaan tot op het einde.

Ik was tot vandaag zeker dat het Michelle was, maar die had het dan zo goed gedaan en Sarah zo slecht dat ik een kwartier voor het einde dan toch naar Sarah ben gegaan.

Lang geleden dat ik nog zo laat heb gewisseld van mol

Michelle bracht me af en toe in twijfel, maar toch volgehouden op Sarah. Die zat tactisch gezien op de betere plaatsen en heeft de groep het meest geld gekost. Op die 6000euro na dan :crazy:

Serieus, gaan we nu volgende week kijken naar hoe Sarah in de voorbereiding geoefend heeft op het zo juist mogelijk gokken van het gewicht van haar halve bord eten, zodat ze nadien met Gilles als mol kon praten? :laugh:
Ontkracht door Sarah in Cafe de mol: was dus puur toeval dat ze die proef won

Ik zei het al van aflevering 1, Sarah is de mol

Ff serieus, die Michèle heeft als kandidaat zoveel onlogische dingen gedaan en gezegd. En in de finale was da opeens een totaal andere persoon en begon die opeens als een kandidaat te spelen en geld te verdienen errrrrrrrm 'ok'. Die moeten ze es dissecteren om te zien of die wel helemaal goe in orde is wtf.

Laatst bewerkt:
Ik zei het al van aflevering 1, Sarah is de mol

Ff serieus, die Michèle heeft als kandidaat zoveel onlogische dingen gedaan en gezegd. En in de finale was da opeens een totaal andere persoon en begon die opeens als een kandidaat te spelen en geld te verdienen errrrrrrrm 'ok'. Die moeten ze es dissecteren om te zien of die wel helemaal goe in orde is wtf.
Ik vond het gisteren de hele aflevering inderdaad duidelijk dat Michelle niet de mol was. Ze deed veel minder verdachte dingen.

Ik denk dat ze het aan tafel ook zelf aanhaalde, vòòr de finale strijdt je om er niet uit te gaan, in de finale om te winnen. Denk dat ze dat letterlijk heeft genomen, eenmaal in de finale had het geen nut meer om te prullen en ging ze wel geld verdienen

Er zijn er hier een aantal precies wat stilletjes? of misschien zitten ze nog steeds vast in hun Michèle-tunnel en vinden ze de uitgang niet :biglaugh:

Al bij al een relatief zwak seizoen vond ik. Sarah als mol was imo te snel duidelijk.
De mol moest hoe dan ook in de helikopter zitten voor de molkoffer, en dus vielen er veel meteen af.
Als dit niet was geweest, had de productie te fel moeten ingrijpen om die koffer toch in het spel te krijgen, aangezien het hele seizoen daarop gebaseerd was.
Hoe hadden ze anders die finale proef überhaupt kunnen spelen?

Zwakke finale, waarom molt Sarah daar bijv. niet bij het duiken? Makkelijker mollen gaat niet en ze doet niets. Opnieuw ingrijpen van de productie vermoed ik want €16K zou maar heel magertjes zijn als eindprijs.

Het format heeft voor mij veel van zijn charme verloren. Misschien tijd om eens te herbronnen en een paar jaartjes te broeden op nieuwe proeven, ik denk dat dat het programma wel goed zou doen.

Ik vind dat de mol het wel goed heeft aangepakt. En ook blij met de winnaar. Alexy heeft weinig (geen?) persoonlijke voordelen gehad doorheen het spel, dus de prijzenpot is hem wel het meest gegund. Michèle begon me toch meer en meer te irriteren met haar sabotages. Inderdaad opvallend hoe zij plots helemaal anders speelde tijdens de laatste aflevering.

Al bij al een relatief zwak seizoen vond ik. Sarah als mol was imo te snel duidelijk.
De mol moest hoe dan ook in de helikopter zitten voor de molkoffer, en dus vielen er veel meteen af.
Als dit niet was geweest, had de productie te fel moeten ingrijpen om die koffer toch in het spel te krijgen, aangezien het hele seizoen daarop gebaseerd was.
Hoe hadden ze anders die finale proef überhaupt kunnen spelen?

Zwakke finale, waarom molt Sarah daar bijv. niet bij het duiken? Makkelijker mollen gaat niet en ze doet niets. Opnieuw ingrijpen van de productie vermoed ik want €16K zou maar heel magertjes zijn als eindprijs.

Het format heeft voor mij veel van zijn charme verloren. Misschien tijd om eens te herbronnen en een paar jaartjes te broeden op nieuwe proeven, ik denk dat dat het programma wel goed zou doen.
Er zullen vast wel meerdere scenario's worden uitgeschreven op voorhand...

Wat me iets meer verontrust was het reflexmatig samenkrampen van mijn maag toen Hilde 1 sec in beeld kwam in de preview voor volgende week. Ongelofelijk eigenlijk hoe die dat kan.

Terug
Bovenaan