De Mol 2025 - Aflevering 8

Er zijn er hier een aantal precies wat stilletjes? of misschien zitten ze nog steeds vast in hun Michèle-tunnel en vinden ze de uitgang niet :biglaugh:
Nu als je achteraf moet gaan uitleggen: waar heeft Sarah gemold en je kan niets laten zien dat je als kijker had moeten zien, is het programma mislukt volgens mij. Dat is mijn ultieme Michele tunnel
Ik ben benieuwd naar volgende week, want wat ik nu gezien heb is magertjes en vooral veel montage.
Maar het blijft een leuk programma om te kijken ondanks alles.

Ben ik de ene die zo iets had van 🫢 met die proef met die paramotors waar die aanvallers mee landen.

Ik kan bv @Sir.Killalot volgen als het gaat over de locaties. Ik heb het gevoel dat ik te weinig couleur locale heb meegekregen. Zelfs Duitsland vond ik dan indrukwekkender. Ik vraag me af hoe dat komt: een land met meer restricties? Budgetgewijs beperkingen?

Ook de laatste proef vond ik wat magertjes. Dat had naar mijn mening nog een indrukwekkende ervaring moeten zijn. Maar nu kon dat gewoon ook gespeeld worden op het strand van de Lilse bergen.

Maar dan het positieve. Een goede mol!
Altijd op de juiste plek door zich zelf goed te positioneren, de molfkoffer was een leuke toevoeging en was net perfect gedoseerd wat mij betreft. Zoals ze laten doorschemeren: ik denk dat ze voorbereid was op veel.

Ik ben benieuwd naar de resultaten van de stemming als ze die vrijgeven. Al kan dat wel tegenslagen.
Ook benieuwd naar de insteek van Michele. Is dat nu puur montage - want nu zag je gewoon een erg goede kandidaat in de finale. Dat leek echt anders doorheen het programma.

(De mol juist van aflevering 1! De Mol moest in de helicopter zitten, al kon dat natuurlijk altijd nog mislopen.)

En wat dan met iemand die voor geld gaat en daardoor pasvragen laat liggen? Dat gaat een mol toch ook niet doen? Het zorgt er enkel voor dat de mol vaak niet eens hoeft te mollen, wat het concept van dit programma ondermijnt.
Inderdaad, daarom gebeurt het zelden (Alexy toch de uitzondering dit jaar.; vandaar zo mooi als winnaar..). Het is inherent aan het concept dat duidelijk kandidaat-spelen in uw eigen nadeel is.

Ben ik de ene die zo iets had van 🫢 met die proef met die paramotors waar die aanvallers mee landen.
Ik vond het beste een vette proef eigenlijk. De snelheid/stijl waarmee die para's kwamen aanvallen was best indrukwekkend.

Laatst bewerkt:
Noot voor de komende jaren: het derde stuk (na de reclame) volledig skippen tot je die laptops ziet dichtklappen.
Heeft me dik tien minuten van zever bespaard.
Volgende zondag is dat de eerste vijf minuten van terug elkaar zien skippen.

Om met een positieve noot te eindigen. Sarah zag er geweldig uit op de rode loper in Antwerpen :love2: Mooie outfit en wat een benen :love2:

Da maakt alweer veel goed

:laugh:

Vooral dan nog die laatste zin erbij.

Commentaren op het gedrag van Michèle, slecht programma, slechte locatie/proeven. Maar allee, gelukkig was De Mol 2025 tenminste een knappe vrouw!
Te veel negativiteit is ook ni goe vo ne mens he :)

Laatst bewerkt:
Probleem is dan dat iemand die voor pasvragen/vrijstelling én geld gaat, zichzelf quasi uitsluit als mol in de ogen van de anderen (en de kijker, maar dat laatste doet er minder toe, al is ook dat niet ideaal voor de makers; deel van de appeal is toch dat de kijkers niet snel massaal doorhebben wie de mol is...). Past helaas niet zo in een concept waar je hoopt dat anderen de mol minder snel vinden dan jijzelf en/of moet hopen dat anderen de verkeerde mol hebben (bv. jijzelf als kandidaat).

Men zoekt in de casting altijd zeer specifieke profielen, in de zin van "1/2 mensen die keihard het spel wil winnen", en "1-2 mensen die gewoon voor de ervaring mee willen doen", en "1-2 mensen die zich gaan smijten om proeven te doen slagen". En dat gecombineerd met een mix van leeftijd, geslacht en enige diversiteit.

Als je teveel mensen hebt die vooral proeven willen doen slagen, dan werkt het concept inderdaad ook niet meer. Maar ik denk dat je sommige seizoenen gewoon de pech hebt dat die mensen nogal vroeg afvallen, en dan zit je met een ongebalanceerde groep. Of soms ook slechte inschatting van de casting, dat iemand toch keihard het spel blijkt te willen winnen terwijl ze dachten dat dat iemand was die echt voor de groepspot wou spelen.

Dit seizoen zat je dus heel snel met een groep die heel weinig bezig was met geld verdienen in proeven, en dat was jammer. Terwijl Alexy toch aantoont dat je ook zonder elk minuscuul persoonlijk voordeel te willen pakken het spel kan winnen. En Pedro toont het tegenovergestelde aan: je wint niet per se door koste was het kost elk persoonlijk voordeel te grijpen.

:laugh:

Vooral dan nog die laatste zin erbij.

Commentaren op het gedrag van Michèle, slecht programma, slechte locatie/proeven. Maar allee, gelukkig was De Mol 2025 tenminste een knappe vrouw!
Ik stel voor dat volgende Mol-editie enkel maar madammen casten die Miss Belgie geweest zijn.

Terug
Bovenaan