De Mol 2026 : FINALE

Ik denk niet dat ik het ooit zo duidelijk vond als dit jaar. Dat Julie het ook wist was wel duidelijk. Maar ik dacht toch dat Maxim het ging zijn die als winnaar uit de bus zou gekomen zijn. Bravo Julie

ik dacht wel dat Julie dat ging winnen, die wist alles vanbuiten, en was 100% zeker van de mol.

ok, ik had het pas door met die laatste proef, en die blik bij "spijtig", maar dat was toch een pak sneller als andere jaren!

Vanaf Wout voor de -2000 euro drukte en Maxim zei je moet geen sorry zeggen als het je niet spijt zat ik hier toch ook op Wout.

Finales zijn sowieso wel meestal niet de beste afleveringen. Meestal is het dan wel al duidelijk voor de meesten (en de kandidaten zelf). En met minder kandidaten is het moeilijker om nog te kunnen manipuleren. Dat is elk jaar wel het geval.

Mooi mooi. Helemaal in het begin op Yana, dan naar Isabel/Wout gegaan, waarbij Isabel in het begin licht de voorkeur had, maar de laatste afleveringen volledig op Wout. Qua winnaar dacht ik eerst Maxim, tot ik erbij nadacht dat die vrij recent nog had laten vallen dat hij dacht een paar keer nipt door de eliminatie te zijn gekomen, en zeker toen Julie zwaar indruk maakte door alle proefbedragen los uit haar hoofd te kennen.

De wandelhoelahoepproef aan het einde kwam Wout wel heel gemaakt drukdoend over, net zoals bij het tegelvangen, waar hij volledig voor die foute tegel koos ipv door zijn onzekerheid toch licht te spreiden.

Er zijn seizoenen dat ik al harder heb getwijfeld, maar vond dit een heel leuk seizoen, met grappige klassieke molproeven en een leuke groepssfeer.

Vond dit toch maar een matig seizoen met een zwakke mol.
Het minste seizoen sinds het fiasco-seizoen op Tenerife met Philip/Uma als mol.
Daarna 2 super sterke seizoenen (Arizona en Sicilië) en een zeer degelijk seizoen vorig jaar (Thailand).
Nu helaas wel wat minder (beetje niveau van Zuid-Afrika destijds met Eline als mol)

Ik vind dat mollen de laatste jaren zo weinig persoonlijkheid hebben… ik mis eens een heel extraverte of uitgesproken mol.

Zat vanaf 1ste aflevering op ne grote mol omdat Gilles op ooghoogte keek en zei dag mol. Werd er een beetje voor uitgelachen dat ze zo iets niet over het hoofd zouden zien. Niet dus.

Dit is echt wel een seizoen om snel te vergeten. (Net zoals dat jaar met Philip die opgaf maar dat was natuurlijk nog van een ander kaliber)

Geen idee waarom er gezeikt wordt over dit seizoen, dit was gewoon weer top :love:

Mijn vrouw was hier ook er rotsvast van overtuigd dat Julie de mol was, en zag in deze aflevering echt in elke blik en ik elk woord van haar bevestiging :lol:

Lijkt me wel een goeie mol te zijn. Enfin , we zullen het pas volgende week te weten komen wanneer we zijn mol acties te zien krijgen.

vond het ook weer een tof seizoen. Opvallend weinig vrijstellingen/persoonlijk voordeel dit jaar, of meen ik dat maar?
Zit al op de juiste mol sinds afl ~5 ofzo, dus in die zin was dat wel enigszins leuk maar het is toch nog fijner als blijkt dat ge volledig is zit (had ik met Alina indertijd).

Blijkbaar kon de mol er effectief uitliggen in de eerste aflevering. (Voor 2 afleveringen)
Dat was toch een serieus risico van de redactie.

Terug
Bovenaan