Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

dat van dat wandelen met hoelahoepen zou gelukt zijn had de mol er niet bij gezeten.Nog nooit eerder zo zeker geweest van mijn mol en zat er ook nog nooit zo snel boenk op. Meestal twijfel ek tussen 2, halen ze beide de finale en blijkt het steeds de verkeerde van de twee te zijn.
Leuk seizoen, leuke groep, mooie beelden, toffe opdrachten. Genoten van dit seizoen.
Minpuntje blijft wel dat ze de opdrachten zo moeilijk en ingewikkeld maken dat ge bijna geen geld meer kunt verdienen en in feite geen mol meer nodig hebt. Allez, die laatste opdracht. Zeggen dat er 10 000 euro te verdienen valt, de proeven supermoeilijk maken én dan nog es heel de pot die ge kunt verliezen met ne mol die da easy kan manipuleren. Das al een succes da ge slechts 500 euro verliest. Da van Maxim in Café de Mol toen ie Gilles de Coster nadeed was er boenk op.
Tien maanden moeten afkicken van Julie' présence...Godvervlammeste Juliewa edde nu aan?
Tiens, Gilles zei nochtans dat het een bijzonder goede mol wasVond dit toch maar een matig seizoen met een zwakke mol.

Dan hadden ze wellicht een van de kandidaten mol gemaakt zoals bij Elisabeth. Bij Uma deden ze dat ook, dus niet onoverkomelijk.Blijkbaar kon de mol er effectief uitliggen in de eerste aflevering. (Voor 2 afleveringen)
Dat was toch een serieus risico van de redactie.
Maar content voor haar dat ze won! Spijtig voor Maxim. Wout heeft da goed gedaan.
Ge vergeet wel een belangrijk detail dat de mol dan zonder enig probleem de duurdere tegels kan laten kapot vallen. Dat is de reden waarom Julie hem stuurt in de 3e ronde ipv 2e.dat van dat wandelen met hoelahoepen zou gelukt zijn had de mol er niet bij gezeten.de mol kon dat perfect, zo bleek in het filmpje achteraf
Zei hem ook niet dat als het niet lukt er 25.000 euro uit de groepspot gaat?Nog nooit eerder zo zeker geweest van mijn mol en zat er ook nog nooit zo snel boenk op. Meestal twijfel ek tussen 2, halen ze beide de finale en blijkt het steeds de verkeerde van de twee te zijn. Niet deze keer. Voor het eerst sinds lang had ek de mol juist.
Leuk seizoen, leuke groep, mooie beelden, toffe opdrachten. Genoten van dit seizoen.
Minpuntje blijft wel dat ze de opdrachten zo moeilijk en ingewikkeld maken dat ge bijna geen geld meer kunt verdienen en in feite geen mol meer nodig hebt. Allez, die laatste opdracht. Zeggen dat er 10 000 euro te verdienen valt, de proeven supermoeilijk maken én dan nog es heel de pot die ge kunt verliezen met ne mol die da easy kan manipuleren. Das al een succes da ge slechts 500 euro verliest. Da van Maxim in Café de Mol toen ie Gilles de Coster nadeed was er boenk op: "Beste vrienden, je kunt 25 000 euro verdienen met deze opdracht. Het enige wat je moet doen is 3 uur je adem inhouden"![]()
Omdat het hip is om te zeggen dat alles slechter wordtGeen idee waarom er gezeikt wordt over dit seizoen, dit was gewoon weer top
Mijn vrouw was hier ook er rotsvast van overtuigd dat Julie de mol was, en zag in deze aflevering echt in elke blik en ik elk woord van haar bevestiging![]()
.ik meen mij te herinneren enkele jaren geleden dat er veel kritiek was dat kandidaten telkens voor persoonlijk voordeel gaan (een enkele uitzondering hier en daar gelaten) en dat de makers zich hier ook bewust van waren.vond het ook weer een tof seizoen. Opvallend weinig vrijstellingen/persoonlijk voordeel dit jaar, of meen ik dat maar?
Die tegels vielen van lage naar hoge inzet. En ze zaten nog maar aan 1700€. Ze zouden al 3x geraakt moeten worden en niks gepakt, om boven de 5000€ van de villa-tegel te komen.Ge vergeet wel een belangrijk detail dat de mol dan zonder enig probleem de duurdere tegels kan laten kapot vallen. Dat is de reden waarom Julie hem stuurt in de 3e ronde ipv 2e.
Want de 5.000 euro villategel wordt altijd binnengehaald met 2 echte kandidaten?Die tegels vielen van lage naar hoge inzet. En ze zaten nog maar aan 1700€. Ze zouden al 3x geraakt moeten worden en niks gepakt, om boven de 5000€ van de villa-tegel te komen.
Dat was uiteindelijk de makkelijkste opdracht, want alle drie konden ze wandelen al hoelahoepend.Want de 5.000 euro villategel wordt altijd binnengehaald met 2 echte kandidaten?
Dat was uiteindelijk de makkelijkste opdracht, want alle drie konden ze wandelen al hoelahoepend.
ja, Maxim kon het gemakkelijk, en Wout - zo bleek in het filmpje achteraf - kon het nog beter.Want de 5.000 euro villategel wordt altijd binnengehaald met 2 echte kandidaten?
de mol weet welke opdrachten er zijn. op dat moment weet hij ook dat de andere 2 hem niet gaan laten doen wat hij wilt. dus beetje reverse psychology.Maar de opdracht wisten ze pas toen ze binnen waren.
Hij was bij Maxim al in het vizier in aflevering 4 (toen ze nog met 7 kandidaten waren(?)) toen hij sorry zei omdat ie op de rode knop had geduwd voor 2 pasvragen en waarop Maxim counterde dat hij geen sorry moest zeggen als hij het niet meende. Dus dat is toch al relatief snel vind ikWas al een tijdje zeker van Wout (vanaf afl. 5 eigenlijk geen twijfel meer; voordien een van de mogelijke opties) dus geen verrassing hier.
Molde eigenlijk al in beeld vanaf afl. 1 (het porto-opvangen zo slecht terwijl hij net groter was dan de anderen...). Leek veel te telefoneren samen met Maxim tijdens de begraaf-proef, drukte als eerste op de rode knop bij de duels, merkte de BMW-koffer niet op terwijl hij het wel kon zien (net als Maxim), was slecht op de wasdraad door "hoogtevrees", had weinig woorden bij het 1-lettergreep spel ondanks dat hij er blijkbaar lang aanhing.. en bracht gewoon weinig geld op.
Cruciaal om voor hem als mol te kiezen was toch de drukknop in ronde 2 (zodat het hek van de dam is voor ronde 3 en je zelf toch niet heel hard in het vizier loopt). Alle twijfel viel weg toen hij zo vaak de rode doek kreeg toegeworpen door de andere kandidaten.
Lijkt me toch een sterke mol geweest te zijn hoor. Heeft duidelijk veel gemold (zie hierboven alvast; to be continued volgende week). En stond blijkbaar lang niet in het vizier van vele kandidaten (zelfs Maxim). Wat een moet een mol meer doen dan?
Verder gewoon een erg leuk seizoen. Niet bij de allerbeste, maar zeker bij de betere.
Dat is redelijk snel idd. Die info had ik niet. “Je moet niet sorry zeggen, als het je niet spijt”. HeheHij was bij Maxim al in het vizier in aflevering 4 (toen ze nog met 7 kandidaten waren(?)) toen hij sorry zei omdat ie op de rode knop had geduwd voor 2 pasvragen en waarop Maxim counterde dat hij geen sorry moest zeggen als hij het niet meende. Dus dat is toch al relatief snel vind ik