Au79
Well-known member
Ale, ik vond persoonlijk dat overdreven veel bellen van Wout al een gevaarlijke zet, maar bon als je ermee weg komt omdat de kandidaten de link niet kunnen leggen, tsja...
Ik merk toch vaak op dat kandidaten te veel met hun gevoelens bezig zijn ipv gewoon eens simpel rationeel na te denken. "Wout is te lief", "Wout is ne loebas", "Wout kan de mol niet zijn", ...Gewoon absurd dat die tot twee keer vertrouwd werd door de ganse groep, de tweede keer waren we al halfweg de reis hè.
Is dat niet bewust zo gedaan door de makers, beginnende al bij de selectie van de kandidaten?
Het zijn niet toevallig elk jaar een groep van extraverte, hypersociale (semi-)chaoten. Omdat dit verondersteld wordt de "beste" televisie op te leveren.
Een introverte denker, rustig type of iemand op het autisme-spectrum zal nooit door de selectie geraken.
Mochten ze er een paar gasten als Felix Heremans tussen steken, dan zou je een heel andere dynamiek krijgen. Niet noodzakelijk betere televisie, dat wil ik niet gezegd hebben. Maar die gaan alles wel veel meer rationeel benaderen ipv het groepsgevoel centraal te stellen.
Gewoon absurd dat die tot twee keer vertrouwd werd door de ganse groep, de tweede keer waren we al halfweg de reis hè.