Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield
Well-known member
Ik zou in een volgende ronde Death willen nomineren ( de deathmetalband) om eens te zien hoeveel mensen hier ook effectief zouden willen in meegaan
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat lijkt me persoonlijk niet zo boeiend net omdat dat geen breed publiek aanspreekt. Ofwel ben je mee na half album ofwel haak je af en ga je gaan wenen onder de douche. Ik ben helemaal te vinden voor een parallel concept waarbij enkele diehard fans met alle middelen proberen uit te leggen waarom een band meer aandacht verdient, met hulp van zeer zorgvuldig uitgekozen tracks die goed worden toegelicht etc... maar met dit concept heeft dat nog weinig te maken imo.Ik zou in een volgende ronde Death willen nomineren ( de deathmetalband) om eens te zien hoeveel mensen hier ook effectief zouden willen in meegaan
Daar zitten echt nog wel een aantal schone namen tussen, inderdaad!Ik heb ondertussen ook eens wat langer kunnen nadenken en er zijn wel wat artiesten waarin ik me zou willen verdiepen.
Sommige omdat ik er nooit een klik mee gehad heb maar waarvan ik wel snap dat ze classic en (semi-)legendarisch zijn, anderen omdat ze me interesseren.
Als er ooit een volgende ronde kom, dan nomineer ik alvast deze
- Prince
- Willie Nelson
- Nick Cave
- Patti Smith
- The Beach Boys
- Sonic Youth
- The Smiths
- Nina Simone
![]()
On second thought, het kan niet geliefder en gekender zijn dan The Beatles en dat was ook plezant. Dus als vergeet mijn voorstelDegenen die bijna universeel geliefd en gekend zijn (Bowie, Cave, Floyd) zijn denk ik minder interessant. Dan is het leuker de minder bekendere of meer "divisive" artiesten te doen, bvb Zappa, Tull, Waits,...?
.Nu niet meer. Er komt een nominatie- en stemronde na de eerste reeks artiesten.heeft stemmen nog nut?
Misschien hip-hop? Daar staat nog niets van tussen. Iets waar ik zelf eigenlijk niet naar luister... Maar misschien kan iemand me dan overtuigen.

=>Dan is het leuker de minder bekendere of meer "divisive" artiesten te doen, bvb Zappa, Tull, Waits,...?
Sommige artiesten hebben toch veel materiaal om te beluisteren op 1 week
Het is niet enkel Rammstein hoor? Linkin Park, Carly Rae Jepsen, Coldplay (al zou een discussie over Coldplay wel nog interessant zijn), The White Stripes, Beyoncé, Michael Jackson begrijp ik ook niet. U2 is ook wat overschat. Nirvana ben ik wel fan van, maar ik weet niet of dat een goede eerste stap is. [Of ja Rammstein heeft de meeste stemmen, dat is best verrassend... waarschijnlijk toch een paar casual fans die de weg naar dit topic hebben gevonden]Niet per se? Gewoon op bands waarover je een discussie wilt lezen/voeren tussen fanboys en onwetenden.
e: wtf dat Rammstein bovenaan staat. Daar valt nu toch echt niet veel over te zeggen?![]()