Met alle respect, maar ga je de carrière van Garcia vergelijken met 3 coaches die zelfs in België nauwelijks iets hebben laten zien?
Alle 3 toch betere prestaties dan Tedesco. En over de carrière van Garcia kunnen we ook discussiëren.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Met alle respect, maar ga je de carrière van Garcia vergelijken met 3 coaches die zelfs in België nauwelijks iets hebben laten zien?

Van de namen die de ronde deden, leek hij mij toch de beste van de hoop. Hoger dan een Garcia (of Lopetegui) kan je niet mikken, dus het is ofwel zo'n type ofwel de coaches die nog alles te bewijzen hebben genre Henry, of de miskleun Tedesco die we net gehad hebben. Henry had nog het voordeel van de spelersgroep en de bond te kennen en als speler een absolute legende te zijn, dat wel.Vind je?
In zijn eerste jaar als profcoach gedegradeerd met Saint-étienne.
Dan Franse middenmoot bij Dijon en Le Mans.
Dan bij Lille zijn enige 2 prijzen gepakt, beker en titel in hetzelfde jaar, uiteraard oa dankzij Eden Hazard. Ondertussen al 14 jaar geleden.
Geen succes bij AS Roma (waar hij zelfs 2 historisch grote nederlagen leed in de CL).
Dan geen successen behaald bij Marseille noch Lyon (behalve halve finale CL bij die laatste).
Dan naar de zandbak voor nog geen vol jaar.
En dan na 16 duels ontslagen bij Napoli (met 4 gelijke spelen en 4 verloren duels).
Nee, ik word er niet warm of vrolijk van.
Volgens mij hebben die 3 coaches samen opgeteld nog steeds minder prijzen dan Tedesco, die er zelf maar eentje heeftAlle 3 toch betere prestaties dan Tedesco. En over de carrière van Garcia kunnen we ook discussiëren.
. Garcia heeft veruit de beste carrière van ze allemaal, wat daarom niet wilt zeggen dat hij de geschikte man is. Dat gaan we moeten zien.Dat is wel heel erg negatief. Bij Roma de beste seizoensstart ooit met 10 overwinningen en zoals @starspike zegt, een tweede plek achter een zeer Juve. Met Dijon, als tweedeklasser, halve finale en Coup de France en met Le Mans halve finale Coup de la ligue gehaald. Halve finale CL met Lyon vind ik anders ook wel een prestatie.
En uiteraard heeft hij ook op plekken gigantisch gefaald zoals Napoli, maar er waren ergere namen die rondgingen. Ik sta er momenteel neutraal in. We gaan het zien.
Om na die afstraffing wel te erkennen dat hij tactisch in de fout is gegaan. Ik vind 2 keer 2de worden met Roma toch al behoorlijk. Uiteindelijk zoeken we een bondscoach voor ons Belgen he, de vijver om in te vissen is niet bepaald groot.Mja, de eerste 10 matchen gewonnen met Roma. Om dan uiteindelijk toch 17 punten achter Juve te eindigen. En ook het seizoen nadien 2de op exact 17 punten van Juve. En niet door de poules van de CL geraakt. Op zich geen schande met Man City en Bayern in die poule, maar thuis 1-7 verliezen van Bayern is dat natuurlijk wel. En het jaar nadien met 6-1 van Barcelona. Ok, dat zijn momentopnames, maar heel vaak zit er dan toch tactisch echt iets niet goed, als je met een ploeg als Roma dergelijke nederlagen lijdt.
En ok, halve finale van een landelijke beker met een 2de klasser is een klein stuntje, met een middenmoter uit de Ligue 1 kan dat gewoon wel eens gebeuren.
Soit, ik vind het allemaal toch heel pover om bij hem van een grote naam te spreken. Zoals voorspeld, buitenlands b- of zelfs c-garnituur. En daar word ik echt niet warm van.
Van de namen die de ronde deden, leek hij mij toch de beste van de hoop. Hoger dan een Garcia (of Lopetegui) kan je niet mikken, dus het is ofwel zo'n type ofwel de coaches die nog alles te bewijzen hebben genre Henry, of de miskleun Tedesco die we net gehad hebben. Henry had nog het voordeel van de spelersgroep en de bond te kennen en als speler een absolute legende te zijn, dat wel.
Bij Roma heeft die trouwens wel een zeer sterk team neergezet, maar de dominantie van Juventus was te groot in die periode.
Het idee dat je een bondscoach kan gaan halen die in het buitenland en in de Europese competities echt succesvol is geweest, dat je vooral uitdrukt met titels en prijzen als je zijn prestaties met Roma niet succesvol vindt, is totaal onrealistisch hé. Zo zijn er maar een handvol trainers in Europa.
Van welke naam had je wel warm geworden, en was een realistische piste?
Om na die afstraffing wel te erkennen dat hij tactisch in de fout is gegaan. Ik vind 2 keer 2de worden met Roma toch al behoorlijk. Uiteindelijk zoeken we een bondscoach voor ons Belgen he, de vijver om in te vissen is niet bepaald groot.
Dat laatste hoop ik van harte, maar zo'n buitenlandse coaches kennende volgt die de JPL niet en gaan de laagvliegers uit buitenlandse competities (bv Faes) de voorkeur krijgen op sterkhouders in België.Courtois zal wel terugkeren, daar twijfel ik niet aan.
Voorin heeft hij ook nog genoeg weelde met Lukaku, De Bruyne, Trossard, CDK, Doku, Openda, ... hij zal er vooral efficiëntie in moeten krijgen.
Toch vooral benieuwd wat hij in verdedigende compartiment gaat doen. We zitten daar al niet dik in de namen. Faes ligt ook niet meer in de bovenste schuif in Leicester. Debast is ook nog geen onbetwistbare basisspeler.
Misschien wel een terugkeer van spelers zoals Vanaken, Mechele, ...
Matige coach met weinig aanzien < matige coach met legendestatus. Die laatste kan ze misschien wat sneller motiveren.

en gaan de laagvliegers uit buitenlandse competities (bv Faes) de voorkeur krijgen op sterkhouders in België.
Eigenlijk moet je breken met jongens als eeuwige teleurstelling Tielemans,