De Rode Duivels - het Garcia tijdperk

Die Tielemans haat is hier echt belachelijk aan het worden bij sommigen. Dit slaat nu echt eens nergens op, ondertussen al genoeg goeie matchen gespeeld voor de duivels. En gewoon goed bezig bij Aston Villa. Maar nee, ca va ze, we moeten er echt mee breken. Een 27 jarige die het goed doet in de Premier League. Om plaats te maken voor iemand die in de Jupiler Pro League …

En alsof García geen matchen van de pro League gaat bekijken.
Kijk, ik ben jarenlang uiterst kritisch geweest voor Youri, waarschijnlijk zelfs iets té. Maar die jongen is de laatste jaren echt top, en ook bij de Rode Duivels een meerwaarde. Heeft ie inmiddels bewezen.

Ik ben het trouwens ook echt beu dat men deze generatie afbreekt als minder dan de gouden generatie. Buiten de centrale verdediging hebben we Europese (sub)top, zeker naar de toekomst toe. Er kan zeker nog wel geoogst worden in de VS.

Een mogelijk middenveld met Lavia, Onana en Tielemans met een KDB wat hoger opgesteld is waar veel landen maar van kunnen dromen.

Maar op het eerste zicht lijkt dit toch wel een stap voorwaarts tegenover Wilmots-Martinez-Tedesco. Slechter dan die 1e en die laatste zal hij het wel niet doen zeker? Is voor de eerste keer een trainer wel al ooit iets deftige heeft gepresteerd.

Ben heel benieuwd. Kijk al uit naar zijn eerste selectie.

De kans lijkt me intussen ook al groter geworden dat we met Garcia het WK gaan winnen dan dat Lavia ooit meer dan 2 matchen op rij voor de Duivels gaat kunnen spelen.

Mja, Rudi Garcia is de trainer die Radja liet uitblinken bij Roma op het moment dat Martinez hem buitengooide omdat hij er niet mee om kon. Dan zal dat people management ook wel meevallen.

Echt vrolijk word ik daar toch niet van. Laatste jaren in Saudi Arabië zitten breien, daarvoor bij Napoli mislukt. Garcia's hoogtepunt ligt ook al ver in het verleden.
Speelde toch nog niet zo lang geleden de halve finale van de CL. Valt wel mee. En Napoli een trainerskerkhof met die gekke voorzitter.

Vind dit een prima aanstelling eigenlijk.

Heeft effectief al iets bewezen als trainer itt types als Van Bommel, is nog niet hopeloos voorbijgestreefd en is ook niet het vervelende laptopdata type dat we net hadden of een clown die zichzelf te belangrijk vindt.

ik ga ervan uit dat het klopt.
Ik bedoelde dat niet niet verkeerd hè. Ik bedoelde als de info van Tavolieri klopt.

700K per jaar, er gaan trainers meer verdienen in de JPL denk ik dan. Waarschijnlijk een goede bonus bij prestaties op WK

In Mannaert heb ik vertrouwen. Dat lijkt me juiste man op de juiste plaats.

Ik las elders dat hij evenveel zou verdienen als Tedesco, maar geen bonus zou krijgen voor kwalificatie op het WK - wat het in totaal een wat lager loon zou maken.

goh ja, dat zal allemaal wel goed gecompenseerd worden met goede bonussen, als zijn standaard salaris niet heel ‘hoog’ is. Daar twijfel ik niet aan.

Anderzijds ook niet helemaal onlogisch dat die wel voor een bescheidener loon wil komen. Heeft zijn leeftijd toch al, en dit is een mooie kans voor hem om eens op een WK te geraken. Voor Frankrijk, Italië, Duitsland, Nederland, … gaat die niet in aanmerking komen. Dan zou het al met een Afrikaans of Arabisch land moeten zijn. Dan is België eigenlijk wel een heel mooie kans voor hem.

Voor Frankrijk, Italië, Duitsland, Nederland, … gaat die niet in aanmerking komen. Dan zou het al met een Afrikaans of Arabisch land moeten zijn. Dan is België eigenlijk wel een heel mooie kans voor hem.

Zenedine Zidan was ook gecontacteerd maar zou niet geïnteresseerd geweest zijn of die kans er niet hebben ingezien hebben.
Denk echter dat hij nog wil trainer worden van De Franse voetbalploeg. Ook al moet hij er dan voor wachten tot na het WK.

Terug
Bovenaan