De Rode Duivels - het Garcia tijdperk

Jammer dat we zoveel jaren hebben moeten wachten om te zien dat De Bruyne en Vanaken wel kan werken opt middenveld..

Goeie wedstrijd toch, ook in de vorige zag je al paar ideeen van de trainer die er vroeger niet inzaten. Raskin - Vanaken toch ook mijlenver voor op Tielemans - De Bast en op links moet Maxim ook gewoon die voorkeur en vertrouwen blijven krijgen.

Courtois hoefde zelfs niet terug te komen!

Raskin wat een dikke wedstrijd, net als De Cuyper die heel goed was ingevallen.
KDB heeft zich de longen uit zijn lijf gelopen, chapeau 🙌

Voila nu 5 min Heynen en dan mogen we de Genkies nooit meer horen e

Kben nog niet begonnen! 🤣

Nu ff serieus. Een Vanaken haalt ge er de eerste tijd echt niet meer uit. Raskin/Heynen (die bij ons ook al als laagste middenvelder gespeeld heeft) zullen het op termijn wel afleggen voor Lavia/Onana. Raskin deed het ook goed (al blijf ik bij m'n eerder statement. Maar dat is nu muggeziften) Alleen qua CV kunnen er al sneller betere keuzes gemaakt worden.

Die matchen van de Belgen zijn precies zoals een bipolaire stoornis. Van depressief voetbal naar 3 goals in 20 minuten.

Maar ff serieus: we halen het van Oekraïne! Kan je van Rusland niet zeggen. :oi22:

Kben nog niet begonnen! 🤣

Nu ff serieus. Een Vanaken haalt ge er de eerste tijd echt niet meer uit. Raskin/Heynen (die bij ons ook al als laagste middenvelder gespeeld heeft) zullen het op termijn wel afleggen voor Lavia/Onana. Raskin deed het ook goed (al blijf ik bij m'n eerder statement. Maar dat is nu muggeziften) Alleen qua CV kunnen er al sneller betere keuzes gemaakt worden.
Lavia is nooit fit, en Onana, dat is toch echt een kieken zonder kop

Lavia is nooit fit, en Onana, dat is toch echt een kieken zonder kop

Ik zie eigenlijk echt veel potentieel in Onana. Doet me denken aan een Bangoura bij ons en daar zeiden ze vorig seizoen en begin van dit seizoen hetzelfde over.
Maar voorlopig ff niet veel veranderen, behalve dat uiteraard Courtois er weer in zal komen en dat ge uiteindelijk niet om Smets gaat heen kunnen.

Vanaken echt sterk. Ik hoop dat we zo'n non-voetballer als Mangala niet meer gaan zien. Enige open plaatsje blijft de 6 waar Raskin een goede match heeft gespeeld. Onana is imo echt niet zeker van zn plaats hier.

Terug
Bovenaan