Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Op Jan Breydel, Sclessin, Bosuil,... zo'n afwisseling zou leuk zijnLos van dit resultaat mogen RD van mij wel meer in Genk spelen, echt veel sfeer daar.
Waarom eens niet spelen in Luik? Moet toch zalig zijn! Rood stadion, vollenbak sfeer,…
Was er geen sprake van sowieso meer rotatie qua stadions voor de Duivels om zo weinig mogelijk in het KB stadion te spelen?
Doen normaal een tour of belgium idd. Koning Boudewijn nu niet meteen het meest gezellige stadion.Was er geen sprake van sowieso meer rotatie qua stadions voor de Duivels om zo weinig mogelijk in het KB stadion te spelen?
Minimum vereiste is toch wel 20k toeschouwers zou ik denken, dus de Bosuil komt niet direct in aanmerking. Anders komt het stadion van KV Mechelen ook in aanmerking bvb.Op Jan Breydel, Sclessin, Bosuil,... zo'n afwisseling zou leuk zijn
Moet misschien kunnen tegen zo een dwerg in onze WK kwalificatie?Minimum vereiste is toch wel 20k toeschouwers zou ik denken, dus de Bosuil komt niet direct in aanmerking. Anders komt het stadion van KV Mechelen ook in aanmerking bvb.
Aub. Hopelijk heeft Garcia ook het licht gezien. Meunier was echt geen meerwaarde en spijtig genoeg is castagne een 1 op 1 kopie van Meunier. Beide te klassieke backs.Knappe remonte. Hopelijk was dit de laatste keer dat we Castagne op links en Meunier op rechts moeten zien.
Dat was geen deur maar een open garage”Ja Marc, toch een groot verschil in sfeer na de wedstrijd tegenover donderdag.”
Mannekes lief, open deuren intrappen kan dieje Maarten Breckx toch ook als de beste.
De Winter speelt bij Genoa…De Winter zie ik wel soms spelen vermits ik Serie A wel redenlijk volg. En daar speelt die jongen wel vaak zijn match voor Bologna.
De 6000 ste Tielemans /Vanaken discussie kan weer beginnen .Morgen de hele analyse, maar de sleutel vandaag van de sterke match en het overwicht lag toch echt bij het middenveld. Raskin - Vanaken - KDB werkte zeer goed en waren voetballend en recupererend echt top.
Ik zie echt 0 reden om dit niet nog eens te proberen. Tielemans is echt minder goed dan deze Vanaken bv. Zonder twijfel zelfs.
Als het zoals in Genk gisteren is, dan wel ja. Als het is om alle ex-spelers van de rivalen zoals Anderlecht, Brugge, Standard uit te fluiten. Laat het dan maar zijn. België - Japan ben ik zo eens gaan kijken in Jan Breydel. Dat was echt ergOp Jan Breydel, Sclessin, Bosuil,... zo'n afwisseling zou leuk zijn