Lukaku heeft op dat niveau gezeten, maar zit daar al even niet meer. En De Bruyne haalt dat niveau dit seizoen ook amper nog.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Uiteraard speelt het verlies van zijn basisplaats mee. Dat zal niemand ontkennen. Dat wilt daarom niet zeggen dat het geen issue in de groep kan zijn, want die geluiden waren er toen ook al.
Uiteraard is het opportunistisch van Casteels en uiteraard zou hij gebleven zijn als Courtois een spits was geweest. Ik denk niet dat iemand het tegendeel beweert. Courtois zou ook niet teruggekomen zijn als hij niet de eerste keeper zou zijn. Dat zijn allemaal opportunisten he.
Dat overdreven toejuichen van Casteels zie ik ook niet echt. Hij heeft gewoon een punt en meer is het niet. En als we straks op een tornooi zitten waar blijkt dat er issues zijn vanwege Courtois, is dat gewoon een probleem.
Als de nieuwe bondscoach komt en zegt dat hij naar Manchester, Madrid en Napels vliegt. Trossard behoort zeker tot de topspelers in een absolute topclub die ons de komende jaren moeten dragen.Wat zei hij over Trossard?
Voetballers VS normen en waarden VS geld en ego VS WAG's VS wagenpark ...*normen en waarden*
Maar speelt dan wel in de zandbak waar normen en waarden ook met een grote zak zand genomen moeten worden![]()
Ook dat vond ik maar een rare/flauwe opmerking van hem.Als de nieuwe bondscoach komt en zegt dat hij naar Manchester, Madrid en Napels vliegt. Trossard behoort zeker tot de topspelers in een absolute topclub die ons de komende jaren moeten dragen.
Uw kapitein, uw enige topspits en de verlroen zoon waar een verhaal moet worden gehaald + plooien gladstrijken.Als de nieuwe bondscoach komt en zegt dat hij naar Manchester, Madrid en Napels vliegt. Trossard behoort zeker tot de topspelers in een absolute topclub die ons de komende jaren moeten dragen.
Hij heeft nog nooit zijn ploeg in de steek gelaten zoals nu. Dat kun je niet vergelijken. Dat is iets anders dan gewoon de eikel zijn. Begrijp me niet verkeerd, ik hoop dat het geen probleem is voor de groep, maar het zou me niet verbazen als er spelers zijn die wel een probleem ermee hebben.Ik blijf erbij dat dat zwaar overtrokken is en symptomatisch is hoe de pers nu te werk gaat. Dit is iets van alle tijden. In geen enkele groep kan iedereen vriend zijn, heeft iedereen dezelfde status en kan iedereen zich hetzelfde permitteren. Denkt ge zo bvb echt dat niemand zich opjaagt in hoe KDB soms kan doen? En uiteraard zullen er mensen zijn die zeggen "Pfoe Courtois onnozelaar". Maar nu moet zoiets natuurlijk naar buiten gebracht worden zodat we veel clicks en controverse krijgen.
En Casteels die dit lekker hypocriet gebruikt, vind ik echt walgelijk. Maar het kadert binnen hoe die in Genk al was en sinds toen heb ik die gast al niet graag. Courtois is een eikeltje en zou irl niet vlug een vriend van mij zijn. Maar Casteels vond ik in 2011 een huichelachtige hypocriet en hij bewijs het hier weer.
Dat is nog nooit geweest, noch bij de Duivels noch bij de clubs waar hij gespeeld heeft. Het zijn altijd supporters geweest die hem niet graag hadden omdat hij nu eenmaal lak heeft aan veel dingen waardoor hij dikwijls in de ogen van de mensen harteloze keuzes maakt. Maar zijn prestaties hebben spelers altijd achter hem gekregen en die heeft altijd met al zijn coaches van zijn clubs een goede relatie gehad.
Kan dat niet serieus pakken tbh.Bij HLN zitten ze er terug grat naastBenteke voetbalt dezer dagen in de MLS, waar hij vorig seizoen liefst 25 keer scoorde in 33 wedstrijden voor DC United - daarmee kroonde hij zich ook tot topschutter. Ook dit seizoen zit hij al aan drie goals in evenveel matchen. Batshuayi scoorde dan weer acht keer voor Eintracht Frankfurt. Mertens zit bij Galatasaray aan vijf goals en achttien assists.
Bij HLN zitten ze er terug grat naast