Rub1nho
Well-known member
Ik insinueerde daarmee niet dat ze anders tegenvallen, ik ben gewoon content dat we eens iets zien dat op een functionerend middenveld lijkt.Het is nu niet dat ze in het verleden massaal veel kansen hebben gekregen...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik insinueerde daarmee niet dat ze anders tegenvallen, ik ben gewoon content dat we eens iets zien dat op een functionerend middenveld lijkt.Het is nu niet dat ze in het verleden massaal veel kansen hebben gekregen...
Gewoon zeggen dat er geen trein wasGraag. Morgen werkendag, wil op tijd men bed in

Graag. Morgen werkendag, wil op tijd men bed in
Ah, voila séEuh ja... Oekraïne heeft in de vorige match ook 3x gescoord in de 2e helft hé... dus het kan nog!![]()

Die laatste 3 zitten wel in Divisie A natuurlijk...
Maar wij winnen 3-0 vanavond, ik voel het.
FYI Duitsland was de tweede match onder Tedesco, eerste 0-3 winst tegen Zweden.Dit is toch het beste dat ik België al heb zien spelen sinds Tedesco zijn eerste match tegen Duitsland.

De tweede helft was zeer goedDit is toch het beste dat ik België al heb zien spelen sinds Tedesco zijn eerste match tegen Duitsland.