Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Met zijn typische slechte-controle-balGeniale assist van Romelu. Dat kan ie ook al, assists geven!

Ja, die heeft echt geen recht van spreken. Ik vind dat hij dat pas mag doen wanneer hij 91 interlandgoals heeft gemaakt tegen enkel toplanden.Fucking hell Lukaku, al dat gevit op uw medespelers… echt nooit afgeleerd
Lukaku zei in het interview na de match net dat de sfeer in 2022 & 2024 van het beste is dat hij heeft meegemaakt maar de resultaten waren van de slechtste. Dus zou ook ni zoveel afleiden uit de sfeer in functie van waar ze gaan geraken.Debruyne toch meer zien lopen als een heel jaar samen. Stelt me wel al wat meer gerust. Voor de rest weinig uit op te maken al zit de sfeer precies wel heel goed.
Was voor de 2024-2025 periode, hij had deze vorig jaar gewonnen maar nog niet gekregen.Waarom kreeg Romelu die trofee (gouden schoen) van beste Belg in het buitenland ?
Hij heeft toch maar een 70 minuten of zo gespeeld dit seizoen?
Is die finale ergens te bekijken?
Ik zie net dat er morgenavond ook een livestream is op Sporza.Daarstraks halve finale gekeken via site RTBF, finale zal hier ook wel te volgen zijn: https://auvio.rtbf.be/live/euro-u17-finale-723836
Wel account aanmaken + Franstalige commentaar. Kan ook positief zijn natuurlijk (geen Aster, De Bilde, ...)
Tot nu toe echt alles goed. Alleen de fans die Hans even goed als kdb vinden moeten monddood. Kwartfinale minimum![]()
Ik vind dat eigenlijk wel grappig want ik heb dit seizoen nu ook eens heel aantal matchen van de serie a bekeken omdat er toch enkele duivels speelden. Op een paar teams na, stelt dat niveau niet te veel voor hé. Hoeveel absolute non-matchen daar ook gespeeld worden. Niet bij te houden. Het moet maar eens gedaan zijn met het onnodig neerhalen van onze eigen competitie. De Belgische Pro League is gewoon een prima competitie binnen het Europese vasteland.Enkel mensen die alleen de Jupkesleague volgen durven dat zeggen. Hans is wereldtop in België, en daarmee is ook alles gezegd.
Oei, geen Champions League gekeken de voorbije jaren?Enkel mensen die alleen de Jupkesleague volgen durven dat zeggen. Hans is wereldtop in België, en daarmee is ook alles gezegd.