De Rode Duivels - het Garcia tijdperk

Deftige voorbereiding voor de groepsfase te starten, hopelijk krijgen we daar nog wat tijd om te ‘experimenteren’en vooral paar spelers ritme te gunnen. Ook positief dat we een tweede manier van spelen hebben.

Debruyne toch meer zien lopen als een heel jaar samen. Stelt me wel al wat meer gerust. Voor de rest weinig uit op te maken al zit de sfeer precies wel heel goed.

Debruyne toch meer zien lopen als een heel jaar samen. Stelt me wel al wat meer gerust. Voor de rest weinig uit op te maken al zit de sfeer precies wel heel goed.
Lukaku zei in het interview na de match net dat de sfeer in 2022 & 2024 van het beste is dat hij heeft meegemaakt maar de resultaten waren van de slechtste. Dus zou ook ni zoveel afleiden uit de sfeer in functie van waar ze gaan geraken.

Enkel mensen die alleen de Jupkesleague volgen durven dat zeggen. Hans is wereldtop in België, en daarmee is ook alles gezegd.
Ik vind dat eigenlijk wel grappig want ik heb dit seizoen nu ook eens heel aantal matchen van de serie a bekeken omdat er toch enkele duivels speelden. Op een paar teams na, stelt dat niveau niet te veel voor hé. Hoeveel absolute non-matchen daar ook gespeeld worden. Niet bij te houden. Het moet maar eens gedaan zijn met het onnodig neerhalen van onze eigen competitie. De Belgische Pro League is gewoon een prima competitie binnen het Europese vasteland.

Terug
Bovenaan