Mja, als je die logica doortrekt moet De Bruyne ook niet mee.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Met dat verschil dat De Bruyne er niet zelf voor gekozen heeft om er niet bij te zijn. Ik zou 'm toch ook niet meenemen, Zlatan heeft dat denk ik ook een keer geflikt, die was nog veel belangrijker voor Zweden dan Alderweireld dat voor ons zou zijn, en ik heb dat van Zlatan toch ook altijd een dick move gevonden.Mja, als je die logica doortrekt moet De Bruyne ook niet mee.
Het is een gespreksonderwerp waar Frederic Waseige op ingaat bij de RTBF. "Voor onze nationale ploeg en 99,999% van de ploegen is de rechthoek van de tegenstander een eindzone. Bij City is de rechthoek van de tegenstander het begin van iets nieuw, een nieuwe actie. Dat begint Doku te begrijpen."
Geraakt Courtois wel fit tegen het EK?
Heb het (toegegeven heel snel) even gegoogled, en hij zou het hele seizoen 2023-2024 out zijn.
Als die bij Real niet meer aan spelen toekomt, zou ik toch twijfelen om hem mee te nemen naar het EK. Misschien net terug fit dan, maar een jaar lang niet meer gespeeld... (natuurlijk, als Tedesco hem dan niet mee pakt is het echt over en uit)
Wel goed omschreven.Het gaat dus over de zoon van Robert
![]()
Zoon van ex-bondscoach zet de puntjes stevig op de i na sensationele prestaties van Doku: "Niet alles op Jérémy Doku baseren"
De ene sensationele dribbel na de andere schudt Jérémy Doku uit zijn voeten. Dat zal bondscoach Domenico Tedesco ook wel gezien hebben. De zoon van een zijn voorgangers laat zich uit over hoe Doku het best te gebruiken bij de Belgische ploeg.www.voetbalkrant.com
100% akkoord.Wel goed omschreven.
Triestig genoeg, na de implosie van Hazard was Carrasco eigenlijk de enige die zowel de drive als de actie had tot spijt van vele critici. Trossard heeft de drive wel maar die kapt niemand uit, die loopt slim weg en doet wat met de ruimte volgende keer hij de bal heeft.
Dus de facto hadden we geen enkele snedige jonge snaak die iets kon forceren met de bal aan de voet. We konden héél vaak iemand op de flank zetten, iemand een man laten passeren met een goede pass maar de actie kon stil vallen als een verdediger opdook voor iemand anders dan Eden.
Nu hebben we plots Doku die waanzinnig snel ontwikkelde en Bakayoko die ik ook héél graag bezig zie. We hebben echt wel wapens op die flanken, we hebben nu elke pot 2 wisselopties die de dynamiek volledig kunnen veranderen.
Wat nu nog moet gebeuren is dat we Doku aanspelen diep op het veld ipv dat hij al met regelmaat moet dribbelen en bikkelen aan de middencirkel. Dit gaat onze counters weer véél gevaarlijker maken. Zonde dat KDB nu niet al zijn lijnen kan uitzetten.

Wel goed omschreven.
Triestig genoeg, na de implosie van Hazard was Carrasco eigenlijk de enige die zowel de drive als de actie had tot spijt van vele critici. Trossard heeft de drive wel maar die kapt niemand uit, die loopt slim weg en doet wat met de ruimte volgende keer hij de bal heeft.
Dus de facto hadden we geen enkele snedige jonge snaak die iets kon forceren met de bal aan de voet. We konden héél vaak iemand op de flank zetten, iemand een man laten passeren met een goede pass maar de actie kon stil vallen als een verdediger opdook voor iemand anders dan Eden.
Nu hebben we plots Doku die waanzinnig snel ontwikkelde en Bakayoko die ik ook héél graag bezig zie. We hebben echt wel wapens op die flanken, we hebben nu elke pot 2 wisselopties die de dynamiek volledig kunnen veranderen.
Wat nu nog moet gebeuren is dat we Doku aanspelen diep op het veld ipv dat hij al met regelmaat moet dribbelen en bikkelen aan de middencirkel. Dit gaat onze counters weer véél gevaarlijker maken. Zonde dat KDB nu niet al zijn lijnen kan uitzetten.
100% akkoord.
Carrasco op de wingback werkte nooit omdat die jongen vanaf de middellijn zijn actie moest maken, terwijl je zo iemand de bal in de voet moet geven op max 30 m van de achterlijn, om dan zijn actie te kunnen maken.

En wie zou dat probleem wel oplossen dan? We hebben gewoon in het algemeen geen top defensie meer. Ik begrijp de roep rond De Cuyper maar die gaat niet plots het niveau van onze verdediging zoveel beter maken.De eerste rechterwinger van zeer goed tot topniveau peuzelt onze defensie op.
Dan heb je welEn wie zou dat probleem wel oplossen dan? We hebben gewoon in het algemeen geen top defensie meer. Ik begrijp de roep rond De Cuyper maar die gaat niet plots het niveau van onze verdediging zoveel beter maken.