Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Morgen is de match al he. Lijkt me sterk dat dat nog gaat gebeuren.Als je nu niet De Cuyper oproept ipv Vanheusden en Theate als CV gaat gebruiken dan weet ik het ook niet meer![]()
Zondag is er toch nog een match?Morgen is de match al he. Lijkt me sterk dat dat nog gaat gebeuren.
Ja, maar waarom zou hij dan wachten en nu Spileers laten meetrainen? (Al is het niet zeker dat die aansluit bij het eerste elftal)Zondag is er toch nog een match?
Omdat Spileers daar al is omdat hij bij de beloften meetraint? (geen idee of dit klopt trouwens)Ja, maar waarom zou hij dan wachten en nu Spileers laten meetrainen? (Al is het niet zeker dat die aansluit bij het eerste elftal)
Ah, kan. Zullen zien. Zo is Vermeeren ook erbij geraaktOmdat Spileers daar al is omdat hij bij de beloften meetraint? (geen idee of dit klopt trouwens)

Tedesco zijn selecties zijn knudde, maar in dit geval is het inderdaad enkel om op training voldoende personen te hebben, dat valt te begrijpen.Spileers wordt dus effectief overgeheveld en bij de kern gehaald. Zucht...
Die jongen zal er hoogstwaarschijnlijk wel komen hoor, maar momenteel is hij toch nog veel en veel te licht?
Alleen lijkt Vertonghen ook geblesseerd, dus zal hij moeten leren van Faes, Debast of Al-Dakhil...Als hij op training eens met een goeie CV naast hem speelt kan er wss meer leren dan een heel seizoen naast Mechele te spelen...

Mag ik daar dan uit concluderen dat De Cuyper ook bij de beloften niet is opgeroepen? Ik volg het niet goed genoeg om het te weten, maar dat die ook bij de beloften er niet bij zou zijn en Spileers wel, da's helemaal van de pot gerukt. Ik zag 't op de FB pagina van de Club passeren dat Spileers Rode Duivel was en ik dacht dat ze aan 't trollen waren.Omdat Spileers daar al is omdat hij bij de beloften meetraint? (geen idee of dit klopt trouwens)
Zal toch niet waar zijn he. Dan ging ik eens zondag live naar een match gaan kijken.
Hopelijk kunnen ze in het slechtste geval de match van zondag in een ander stadion laten doorgaan, waar er evenveel plaatsen zijn.
Ik vrees dat er in België geen enkel stadion is dat zelfs 75% van de plaatsen van het Boudewijnstadion kan bieden.Zal toch niet waar zijn he. Dan ging ik eens zondag live naar een match gaan kijken.
Hopelijk kunnen ze in het slechtste geval de match van zondag in een ander stadion laten doorgaan, waar er evenveel plaatsen zijn.