De Rode Duivels - het Tedesco tijdperk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geen mail gekregen van de ticket loting maar je kan wel zien of je erbij bent in uw account. Heb 4 tickets gekregen voor de 8ste finale in Gelsenkrichen op 30/6. Nu hopen dat Belgie eerste wordt in groep C!

Spileers wordt dus effectief overgeheveld en bij de kern gehaald. Zucht...

Die jongen zal er hoogstwaarschijnlijk wel komen hoor, maar momenteel is hij toch nog veel en veel te licht?

Spileers wordt dus effectief overgeheveld en bij de kern gehaald. Zucht...

Die jongen zal er hoogstwaarschijnlijk wel komen hoor, maar momenteel is hij toch nog veel en veel te licht?
Tedesco zijn selecties zijn knudde, maar in dit geval is het inderdaad enkel om op training voldoende personen te hebben, dat valt te begrijpen.
Ik vergeet soms dat die maar 18 is en geen 22, hij maakt fouten maar ja op die leeftijd is dat eigenlijk logisch.

Als hij op training eens met een goeie CV naast hem speelt kan er wss meer leren dan een heel seizoen naast Mechele te spelen...

Omdat Spileers daar al is omdat hij bij de beloften meetraint? (geen idee of dit klopt trouwens)
Mag ik daar dan uit concluderen dat De Cuyper ook bij de beloften niet is opgeroepen? Ik volg het niet goed genoeg om het te weten, maar dat die ook bij de beloften er niet bij zou zijn en Spileers wel, da's helemaal van de pot gerukt. Ik zag 't op de FB pagina van de Club passeren dat Spileers Rode Duivel was en ik dacht dat ze aan 't trollen waren.

Ha, stel u voor

Eerst die terreuraanslag toen ze tegen Zweden aan het spelen waren en in de helft zijn moeten stoppen, en dan de volgende match (misschien) aflasten omdat het veld (vooral door het weer?) om zeep is. Het zal wat laat zijn om van stadion te veranderen tegen morgen...

Zal toch niet waar zijn he. Dan ging ik eens zondag live naar een match gaan kijken.

Hopelijk kunnen ze in het slechtste geval de match van zondag in een ander stadion laten doorgaan, waar er evenveel plaatsen zijn.

Zal toch niet waar zijn he. Dan ging ik eens zondag live naar een match gaan kijken.

Hopelijk kunnen ze in het slechtste geval de match van zondag in een ander stadion laten doorgaan, waar er evenveel plaatsen zijn.

Het gaat over de match van morgen, he.
Die van zondag is een kwalificatie match, die zal wel gewoon doorgaan. Denk dat ze vooral het veld morgen niet willen kapot spelen voor een oefenmatch, om dan zondag nog eens op dat veld een kwalificatiematch te spelen.

Ik vrees dat er in België geen enkel stadion is dat zelfs 75% van de plaatsen van het Boudewijnstadion kan bieden.
Gevulde zitjes, das dan weer iets anders :unsure:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan