Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Was ik ook aan het denken. Vreselijk interview van zijn kant, zoals verwacht. Te hoog in zijne bol, maar dat wisten we wel.Wat een interview
"Laat me eerst duidelijk stellen dat het niks met die aanvoerdersband te maken had." => vervolgens vloeien er alinea's over dat hij het niet vind kunnen dat hij geen aanvoerder werd.
Ook die quote van de degradanten ontkennen om het dan weer half toe te geven...
Die man is van het padje hoor.

Omdat hieruit duidelijk blijkt dat hij een oen is.Dan doet Courtois eens eerlijk zijn verhaal is het nog niet goed voor sommigen precies.![]()
Kom op Pinkman, wat een absolute kleuter is Courtois. En het is zeker goed dat hij zijn kant van het verhaal deelt, maar de inhoud is gewoon lachwekkend.Dan doet Courtois eens eerlijk zijn verhaal is het nog niet goed voor sommigen precies.
Niet dat ik Courtois volledig wil goed praten of zo want hij heeft zelf ook natuurlijk boter op het hoofd, maar ik concludeer hier toch uit dat Tedesco weinig ervaring heeft met het omgaan met grote(re) namen. Als je een hele week niet praat met Courtois en pas vlak voor de wedstrijd bekend maakt dat Lukaku eerst kapitein is en dan pas Courtois, dan begrijp ik wel dat Courtois zich in zijn gat gebeten voelt hoor. Communiceer zoiets gewoon in het begin van de week? Los van het feit in welke volgorde ze kapitein gaan zijn uiteindelijk.

Ik denk gewoon dat dit effectief zo gaat zijn voor de gemiddelde voetbalfan?Dat hij zelfs denkt dat hij zijn gram haalt met dit interview zegt al alles. "Ik zeg wel even sorry en dan staan ze aan mijn kant" denkt hij nog.

Kan je mij dan eens precies zeggen wat dan juist lachwekkend is?Kom op Pinkman, wat een absolute kleuter is Courtois. En het is zeker goed dat hij zijn kant van het verhaal deelt, maar de inhoud is gewoon lachwekkend.