De Rode Duivels - het Tedesco tijdperk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is ook precies wat ik er over denk. En omdat er ook niet echt iets meer te rapen valt. Wat mij betreft mogen ze straks verliezen met 0-5 van Israël.. Zodat dieje Tedescofail eindelijk buiten gaat liggen (hoop ik). Die Rode Duivels ben ik eigenlijk ook al een tijd strontbeu... Het WK in Qatar was een schande, het EK in Duitsland ook...
die gaat zeker niet buitenliggen, is nu net door de diva's beschermd.
Heeft met hun afzegging een perfect excuus klaarliggen.

die gaat zeker niet buitenliggen, is nu net door de diva's beschermd. De bond heeft hem een vet contract gegeven tot juli 2026 dus hem eerder ontslaan kost immens veel geld
Heeft met hun afzegging een perfect excuus klaarliggen.

Ik hoop gewoon dat ze winnen maar helemaal gerust ben ik er toch niet in.

Ik denk dat maneart zijn eerste werk gaat zijn de coach evalueren.
En hij is niet bang om drastische taken uit te voeren.
En we moeten ook beseffen dat we met een nieuwe generatie zitten daar heb ik geen probleem mee, wel dat spelers afhaken voor mindere matchen.

Al Dakhil, een CV, op rechtsback zetten terwijl je met Sardella een rechtsback op de bank hebt zitten.
Bon, die zal te wedstrijdfit zijn wrs.
En terwijl je daar vorige matchen dus Debast zette. Ik zeg het, hij had nu geen keuze om zijn achterlinie te veranderen door het afhaken van Theate (en De Cuyper) maar zelfs in die situatie doet hij er nog een schepje bovenop.

Het is gewoon ridicuul. En ik zei het eerder deze week ook al, je fuckt hier eigenlijk met twee ploegen hé zo. Je haalt Sardella weg bij de beloften, maar je stelt wel liever een CV met 40 speelminuten dit seizoen op op die plek dan hem. Waarom? Toont daarmee aan dat hij zowel geen tactisch inzicht heeft, maar dat hij ook geen enkel inzicht heeft in people management.

Ach, laat ons toch echt hopen dat dit zijn laatste match is. De Warmste Week had beter een inzamelactie voor een nieuwe coach van de Rode Duivels gedaan dit jaar, daar zouden we ons hart tenminste aan kunnen verwarmen.

Heeft diene Openda ooit al een goede match gespeeld bij de Rode duivels? Ok hij rendeert beter in twee spitsensysteem maar daar hebde dus echt niets aan e…

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan