De Rode Duivels - het Tedesco tijdperk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zou toch graag hebben dat ze nog 3e worden, maar een troosteloos gelijkspel of een klein verlies zou misschien nog zo slecht niet zijn... Dan is het toch écht niet meer houdbaar.

We moeten nu wel eerlijk zijn, de namen die nu op het veld staan ... dat is echt van het niveau van 20 jaar geleden hé.
Nochtans spelen er best veel van deze spelers in de Engelse en Duitse competitie (of andere deftige Europese competities).

Ik herinner me nog een wedstrijd van de Rode Duivels waarbij de linkerflank bestond uit Deschacht met daarvoor Van Damme :unsure:

Allé, ik snap wat je wil zeggen hoor. Zeker t.o.v. pakweg 2018 is dit een zware reality-check. Maar op papier staat hier toch echt wel genoeg kwaliteit op het veld om een land als Israel even weg te zetten met 2-0 of 3-0 zeker...

Nochtans spelen er best veel van deze spelers in de Engelse en Duitse competitie (of andere deftige Europese competities).

Ik herinner me nog een wedstrijd van de Rode Duivels waarbij de linkerflank bestond uit Deschacht met daarvoor Van Damme :unsure:

Allé, ik snap wat je wil zeggen hoor. Zeker t.o.v. pakweg 2018 is dit een zware reality-check. Maar op papier staat hier toch echt wel genoeg kwaliteit op het veld om een land als Israel even weg te zetten met 2-0 of 3-0 zeker...
Maar spelers in de buitenlandse competities is bij meer en meer landen het geval natuurlijk

Al Dakhil, een CV, op rechtsback zetten terwijl je met Sardella een rechtsback op de bank hebt zitten.
Bon, die zal te wedstrijdfit zijn wrs.
Had zelfs El Ouahdi kunnen oproepen op rechts.

Of Heyen centraal ipv Mangala
Wat Lukebakio doet kan Amuzu ook

Faes die ook mag blijven staan, kunt die nog veel vertrouwen geven, maar t zit er gewoon nie in

Vorige match hadden we een linkerflank met Theate en De Cuyper, dat voelt voor mij niet beter aan hoor.

Vandaag stond er maar 1 speler uit een topploeg op het veld hé, met Trossard. En die is daar ook nog altijd geen onbetwiste basisspeler.

Maar goed, dan nog, zoals ik hierboven al zei, moet je als trainer nog altijd een pak meer uit deze ploeg kunnen halen en niet beginnen met brainfarts als Dakhil op de rechtsback zetten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan