Euh, de hele ploeg krijgt nu toch gewoon veel commentaar hé.Toch ook veel slechte controles gezien, moest het Lukaku geweest zijn had hij er weer commentaar op gekregen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Euh, de hele ploeg krijgt nu toch gewoon veel commentaar hé.Toch ook veel slechte controles gezien, moest het Lukaku geweest zijn had hij er weer commentaar op gekregen.
Lap, darts is al gedaan... Nu moet ik toch nog gans die 2e helft aanzienEn De Verraders moeten daarvoor passen , man man. De darts op vtm2 is nog interesanter.

Ik zit met ongeveer hetzelfde probleem. Vriendin is gaan slapen dus nu moet ik ook de 2e helft zien. FMLLap, darts is al gedaan... Nu moet ik toch nog gans die 2e helft aanzien![]()
Nochtans spelen er best veel van deze spelers in de Engelse en Duitse competitie (of andere deftige Europese competities).We moeten nu wel eerlijk zijn, de namen die nu op het veld staan ... dat is echt van het niveau van 20 jaar geleden hé.

Maar spelers in de buitenlandse competities is bij meer en meer landen het geval natuurlijkNochtans spelen er best veel van deze spelers in de Engelse en Duitse competitie (of andere deftige Europese competities).
Ik herinner me nog een wedstrijd van de Rode Duivels waarbij de linkerflank bestond uit Deschacht met daarvoor Van Damme
Allé, ik snap wat je wil zeggen hoor. Zeker t.o.v. pakweg 2018 is dit een zware reality-check. Maar op papier staat hier toch echt wel genoeg kwaliteit op het veld om een land als Israel even weg te zetten met 2-0 of 3-0 zeker...
Had zelfs El Ouahdi kunnen oproepen op rechts.Al Dakhil, een CV, op rechtsback zetten terwijl je met Sardella een rechtsback op de bank hebt zitten.
Bon, die zal te wedstrijdfit zijn wrs.
Vorige match hadden we een linkerflank met Theate en De Cuyper, dat voelt voor mij niet beter aan hoor.Nochtans spelen er best veel van deze spelers in de Engelse en Duitse competitie (of andere deftige Europese competities).
Ik herinner me nog een wedstrijd van de Rode Duivels waarbij de linkerflank bestond uit Deschacht met daarvoor Van Damme
Allé, ik snap wat je wil zeggen hoor. Zeker t.o.v. pakweg 2018 is dit een zware reality-check. Maar op papier staat hier toch echt wel genoeg kwaliteit op het veld om een land als Israel even weg te zetten met 2-0 of 3-0 zeker...
Die loopt te weinigMet dit niveau zou Vanaken wel iets kunnen bij brengen.