De Rode Duivels - het Tedesco tijdperk

Status
Niet open voor verdere reacties.

Zucht en Leroy lek me zo een competente CEO (ad interim)

Waarom nu al willen evalueren? Tedesco heeft nog niets bewezen, ik, en bij uitbreiding elke persoon op dit forum, kan met België zich deze groep kwalificeren. Het echte werk komt nog. Wacht toch eens het EK af.

Bij zijn selecties en tactische aanpak heb ik toch veel bedenkingen.
Deels eens.
In deze groep moet je je altijd kwalificeren, dus idd wachten tot na EK.
Maar in die handvol matchen is Teddy al tig keer tactisch flexibeler geweest dan Bobby.

Zucht en Leroy lek me zo een competente CEO (ad interim)

Waarom nu al willen evalueren? Tedesco heeft nog niets bewezen, ik, en bij uitbreiding elke persoon op dit forum, kan met België zich deze groep kwalificeren. Het echte werk komt nog. Wacht toch eens het EK af.

Bij zijn selecties en tactische aanpak heb ik toch veel bedenkingen.
je moet toch gewoon constant evalueren? stel dat je nu al vast zou stellen dat het toch niet zo goed pakt, dan kan je misschien voor het EK al ingrijpen.

en ik weet toch niet of iedereen hier zich zou plaatsen "met deze groep". moeten veel nieuwelingen ingepast worden, er zijn nog onzekerheden (zeker defensief). het is niet meer de groep van het WK 2018 he, waar de golden generatie op hun top was. deze groep heeft veel jongens die nog moeten groeien.

Evaluatie is altijd nodig idd. En op dit moment is de balans wel eerder positief inderdaad. Er zijn sowieso nog wel een aantal verbeterpunten, waar ik op dit moment ook de coach voor verantwoordelijk houd, maar je kan moeilijk zeggen dat het negatief is.

Evaluatie is altijd nodig idd. En op dit moment is de balans wel eerder positief inderdaad. Er zijn sowieso nog wel een aantal verbeterpunten, waar ik op dit moment ook de coach voor verantwoordelijk houd, maar je kan moeilijk zeggen dat het negatief is.
Uiteraard ieder zijn mening (geen probleem) maar bij mij is het eerder negatief. Dus vind ik ik dat ik dat wel mag zeggen. De match tegen Duitsland heeft veel krediet opgeleverd, maar ik vond nadien elke selectie en match minder goed worden. Ik zoevend een negatieve tendens en dat vind ik zorgelijk.

Uiteraard ieder zijn mening (geen probleem) maar bij mij is het eerder negatief. Dus vind ik ik dat ik dat wel mag zeggen. De match tegen Duitsland heeft veel krediet opgeleverd, maar ik vond nadien elke selectie en match minder goed worden. Ik zoevend een negatieve tendens en dat vind ik zorgelijk.
Eerder negatief? We hebben ons zonder problemen gekwalificeerd voor het EK, terwijl er serieus doorgeselecteerd moest worden en waarin we ook nog eens een redelijk aantal blessures hebben gekend. Hoe is dat eerder negatief?

Natuurlijk moet het spelbeeld verbeteren, vandaar dat ik ook zeg dat er zeker een aantal verbeterpunten zijn, maar ik snap met de beste wil van de wereld niet hoe je dit 'eerder negatief' kan vinden. Geen idee wat sommigen verwachten, hoor.

Aan de andere kant, bij die match van Duitsland hadden we nog wel 2 expliciete toppers in die match zitten.
De Bruyne en Courtois. Dat doet ook wel iets natuurlijk. Als je tijdens ons WK van 2018 hazard en Debruyne er had uitgelaten dan was het ook maar weaksauce geweest. En zelfs nog erger als nu. Nu hebben we in mijn ogen een grotere offensieve weelde met vooral Doku en lukebakio/bakayoko ( al moeten die nog wel stappen zetten om verder te ontwikkelen). In vergelijking met het Mertens of Bats alternatief dat daar anders had rondgelopen

Ik vind echter wel dat ze best in de selectie ook nog iemand opnemen die als 3de en best 4de de functie van mangala en onana kunnen overnemen op ongeveer hetzelfde niveau, zodanig dat we die kunnen vervangen voor het stofzuigwerk dat die opknappen waarbij ze regelmatig al eens een gele kaart pakken. En als je dan toevellig 2 matchen achter elkaar een gele kaart pakt, dan is het wel leuk dat je daar wat reserve hebt zitten met dezelfde capaciteiten.

Daarnaast best iemand die op het niveau van vertonghen is om diezelfde backup te kunnen garanderen. Vertonghen lijkt toch nog altijd met kop en schouders uit te steken boven onze andere opties. Ook al is vertonghen ook niet meer van de snelste. Maar hij is in zeer veel gevallen nog altijd secuur. En iedereen kan zich al eens verkijken. Al mogen we zeer zeker nog blij zijn dat we iemand als vertonghen hebben rondlopen bij de rode duivels (hij heeft al veel cruciale interventies gedaan, en ik denk ook wel dat het delen van zijn kennis naar de jeugd wel positief is).
Al denk ik wel dat Alderweireld een grotere meerwaarde zou hebben. Maar ik denk wel dat het beter is dan een centrale verdediging van een permutatie van faes, debast en theate.

Eerder negatief? We hebben ons zonder problemen gekwalificeerd voor het EK, terwijl er serieus doorgeselecteerd moest worden en waarin we ook nog eens een redelijk aantal blessures hebben gekend. Hoe is dat eerder negatief?

Natuurlijk moet het spelbeeld verbeteren, vandaar dat ik ook zeg dat er zeker een aantal verbeterpunten zijn, maar ik snap met de beste wil van de wereld niet hoe je dit 'eerder negatief' kan vinden. Geen idee wat sommigen verwachten, hoor.
Ik vind het gewoon te weinig met het talent dat er wel is. Kijk hij vertelt ten minste zijn redenering (beter dan zijn voorganger) maar ik volg die niet (ik doel bvb op Vermeeren en de Cuyper)

Zijn tactische opstellingen vind ik ook niet top.
Qua people management heb ik ook vragen na het Courtois incident maar dat moet zich nog uitwijzen.

Ik zie goede zaken ook, net als jij, maar mijn overheersend gevoel is eerder negatief. (Dat is niet hetzelfde als slecht of zelfs onvoldoende)

Kijk ik werk als bedrijfsleider elke dag met zéér goedbetaalde managers, ik evolueer die ook veel strenger dan de bedienden aan 4000-5000 per maand. Ik dor hetzelfde met de bondscoach, waarvan ik top prestaties verwacht.

Ik ben dus gewoon heel streng

Was ook te voorspellen he, Saudi's hadden hun dossier al zo lang klaar en dan kwam de FIFA met de boodschap dat potentiële kandidaten 4(?) weken hadden om hun kandidatuur voor te stellen. Op die tijd bouw je geen deftig dossier op, dus het was gewoon duidelijk dat het voor Saudi Arabië was (en waarschijnlijk gewoon op voorhand verkocht).

Opnieuw een WK in de winter dus? Tis dat de vorige editie zo'n succes was natuurlijk.
Allez, in de zakken van de fifa bobo's wel dus je moet er ook niet van verschieten.

Hoe meer landen er moeten meedoen, hoe duurder het natuurlijk ook wordt om te organiseren. En de eisen van FIFA zijn ook megalomaan, die krijg je eigenlijk niet meer verkocht in democratische landen. En dan hou je alleen nog de Saoudi-Arabië's en Qatars van deze wereld over, waar geld en democratie van geen tel zijn.

Opnieuw een WK in de winter dus? Tis dat de vorige editie zo'n succes was natuurlijk.
Allez, in de zakken van de fifa bobo's wel dus je moet er ook niet van verschieten.
Als je de experten kan geloven, zullen er in de toekomst nog maar weinig WK's in de zomer zijn, o.a. met dank aan de opwarming van de aarde..
Ik kan me inbeelden dat er weinig zin hebben om in 35-40° te spelen tijdens de zomermaanden, iets wat in grote delen van de wereld meer regel wordt dan uitzondering eind juni/begin juli.

Geen idee of dit het juiste topic is, maar:

:(
Bah walgelijk.

Nuja, misschien bouwen ze alles op met respect voor de medemens, wie weet. Maar alsnog is het een obscene farce.

Als je de experten kan geloven, zullen er in de toekomst nog maar weinig WK's in de zomer zijn, o.a. met dank aan de opwarming van de aarde..
Ik kan me inbeelden dat er weinig zin hebben om in 35-40° te spelen tijdens de zomermaanden, iets wat in grote delen van de wereld meer regel wordt dan uitzondering eind juni/begin juli.
vraag me idd al af hoe dat zal zijn in Sevilla of Marrakech zomer 2030. Toch ook niet te aangenaam om in te spelen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan