Dat is toch vreemd. Ook op het Red Devils youtube-account niet te vinden. Plaats dat dan even.Geen idee waar je die samenvatting kunt vinden eerlijk gezegd.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is toch vreemd. Ook op het Red Devils youtube-account niet te vinden. Plaats dat dan even.Geen idee waar je die samenvatting kunt vinden eerlijk gezegd.
Ah danku! Ik ga het eens bekijken. Geen beste match als ik het zo zie.Zie post #2903 ietsje terug. Op basis van die highlights kan België eigenlijk zeer tevreden zijn met een gelijkspel.![]()
Deels eens.
Zucht en Leroy lek me zo een competente CEO (ad interim)
Waarom nu al willen evalueren? Tedesco heeft nog niets bewezen, ik, en bij uitbreiding elke persoon op dit forum, kan met België zich deze groep kwalificeren. Het echte werk komt nog. Wacht toch eens het EK af.
Bij zijn selecties en tactische aanpak heb ik toch veel bedenkingen.
je moet toch gewoon constant evalueren? stel dat je nu al vast zou stellen dat het toch niet zo goed pakt, dan kan je misschien voor het EK al ingrijpen.
Zucht en Leroy lek me zo een competente CEO (ad interim)
Waarom nu al willen evalueren? Tedesco heeft nog niets bewezen, ik, en bij uitbreiding elke persoon op dit forum, kan met België zich deze groep kwalificeren. Het echte werk komt nog. Wacht toch eens het EK af.
Bij zijn selecties en tactische aanpak heb ik toch veel bedenkingen.
Uiteraard ieder zijn mening (geen probleem) maar bij mij is het eerder negatief. Dus vind ik ik dat ik dat wel mag zeggen. De match tegen Duitsland heeft veel krediet opgeleverd, maar ik vond nadien elke selectie en match minder goed worden. Ik zoevend een negatieve tendens en dat vind ik zorgelijk.Evaluatie is altijd nodig idd. En op dit moment is de balans wel eerder positief inderdaad. Er zijn sowieso nog wel een aantal verbeterpunten, waar ik op dit moment ook de coach voor verantwoordelijk houd, maar je kan moeilijk zeggen dat het negatief is.
Eerder negatief? We hebben ons zonder problemen gekwalificeerd voor het EK, terwijl er serieus doorgeselecteerd moest worden en waarin we ook nog eens een redelijk aantal blessures hebben gekend. Hoe is dat eerder negatief?Uiteraard ieder zijn mening (geen probleem) maar bij mij is het eerder negatief. Dus vind ik ik dat ik dat wel mag zeggen. De match tegen Duitsland heeft veel krediet opgeleverd, maar ik vond nadien elke selectie en match minder goed worden. Ik zoevend een negatieve tendens en dat vind ik zorgelijk.
Aan de andere kant, bij die match van Duitsland hadden we nog wel 2 expliciete toppers in die match zitten.Uiteraard ieder zijn mening (geen probleem) maar bij mij is het eerder negatief. Dus vind ik ik dat ik dat wel mag zeggen. De match tegen Duitsland heeft veel krediet opgeleverd, maar ik vond nadien elke selectie en match minder goed worden. Ik zoevend een negatieve tendens en dat vind ik zorgelijk.
Ik vind het gewoon te weinig met het talent dat er wel is. Kijk hij vertelt ten minste zijn redenering (beter dan zijn voorganger) maar ik volg die niet (ik doel bvb op Vermeeren en de Cuyper)Eerder negatief? We hebben ons zonder problemen gekwalificeerd voor het EK, terwijl er serieus doorgeselecteerd moest worden en waarin we ook nog eens een redelijk aantal blessures hebben gekend. Hoe is dat eerder negatief?
Natuurlijk moet het spelbeeld verbeteren, vandaar dat ik ook zeg dat er zeker een aantal verbeterpunten zijn, maar ik snap met de beste wil van de wereld niet hoe je dit 'eerder negatief' kan vinden. Geen idee wat sommigen verwachten, hoor.

Als je de experten kan geloven, zullen er in de toekomst nog maar weinig WK's in de zomer zijn, o.a. met dank aan de opwarming van de aarde..Opnieuw een WK in de winter dus? Tis dat de vorige editie zo'n succes was natuurlijk.
Allez, in de zakken van de fifa bobo's wel dus je moet er ook niet van verschieten.
Bah walgelijk.Geen idee of dit het juiste topic is, maar:
![]()
FIFA-baas Infantino bejubelt WK in Saudi-Arabië, Saudische voetbalbond: “WK kan in zomer of winter”
Saoedi-Arabië stelt zich als enige land kandidaat om het WK mannenvoetbal in 2034 te organiseren, zo maakte de FIFA dinsdag bekend. Het WK is zo weer op weg naar een uiterst controversiële organisator, nadat het mondiale toernooi eind vorig jaar nog neerstreek in het naburige (en tevens lang...www.hln.be
![]()
vraag me idd al af hoe dat zal zijn in Sevilla of Marrakech zomer 2030. Toch ook niet te aangenaam om in te spelen?Als je de experten kan geloven, zullen er in de toekomst nog maar weinig WK's in de zomer zijn, o.a. met dank aan de opwarming van de aarde..
Ik kan me inbeelden dat er weinig zin hebben om in 35-40° te spelen tijdens de zomermaanden, iets wat in grote delen van de wereld meer regel wordt dan uitzondering eind juni/begin juli.