Waarom dan achter gesloten deuren?Dus; wedstrijd in Leuven achter gesloten deuren? Gaan we de avond niet voor laten morgen dus..
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom dan achter gesloten deuren?Dus; wedstrijd in Leuven achter gesloten deuren? Gaan we de avond niet voor laten morgen dus..
Waarom dan achter gesloten deuren?
Vul de vakken op aankoopdatum van de tickets tot het vol is, eerlijk toch?Je kan nooit de hoeveelheid supporters van het KB stadion in OHL proppen, dus ofwel loting ofwel niemand. En voor een vriendenmatch last minute een loting doen, nee toch.
Dat snap ik, maar achter gesloten deuren is voor mij ook zonder camera's. Tenzij ze alleen zonder publiek bedoelen?Je kan nooit de hoeveelheid supporters van het KB stadion in OHL proppen, dus ofwel loting ofwel niemand. En voor een vriendenmatch last minute een loting doen, nee toch.
Alleen zonder publiek. Match is op vtm te zien.Dat snap ik, maar achter gesloten deuren is voor mij ook zonder camera's. Tenzij ze alleen zonder publiek bedoelen?
Het maakt gewoon duidelijk dat hij niet meer wil afwijken van Theate als linksback, toch? Op zich heeft het geen zin om naar een selectie van De Cuyper te vragen, gezien hij de alternatieven die hij wel mee heeft op die positie niet laat spelen. Carrasco stelt hij hoger op en Deman heeft 1 match de laatste 2 minuten mogen meespelen.Alright. Tedesco is vermoedelijk zo'n type onnozelaar die het omgekeerde doet van wat iedereen verwacht. Spileers ipv De Cuyper... Waanzin.
Volgens de vermoedelijke opstellingen zou Theate centraal staan en Deman op de back. Uiteraard afwachten of dat effectief zo gaat zijn.Het maakt gewoon duidelijk dat hij niet meer wil afwijken van Theate als linksback, toch? Op zich heeft het geen zin om naar een selectie van De Cuyper te vragen, gezien hij de alternatieven die hij wel mee heeft op die positie niet laat spelen. Carrasco stelt hij hoger op en Deman heeft 1 match de laatste 2 minuten mogen meespelen.
), maar ik vrees dat het gewoon altijd njet gaat zijn voor De Cuyper bij Tedesco.Basis bij de 12de in de Bundesliga of bankzitter bij de 7de in BelgiëHet is echt ongelofelijk, hij heeft al laten vallen een tijd geleden dat De Cuyper de 3de keuze is als LV. Dus na een CV (Theate) en een LM (Deman). In de weegschaal met Theate kan ik mss nog iets of wat begrijpen, maar waarom die laatste de voorkeur zou krijgen? Die speelt nog maar net bij de nr 12 van de Bundesliga en doorgaans als LM, ik zie het echt niet.
Dan je heb je eens een natuurlijke linksback met veel talent gebruik je hem totaal niet.
We kunnen er natuurlijk over blijven zagen (sorry...), maar ik vrees dat het gewoon altijd njet gaat zijn voor De Cuyper bij Tedesco.
.Dat De Cuyper plots invaller is bij Club is zo mogelijk een nog grotere brain fart.Basis bij de 12de in de Bundesliga of bankzitter bij de 7de in België![]()
.
Ik vind het een slecht argument. Er is niks mis met basisspeler te zijn bij de 12de in de Bundesliga. Wat niet wilt zeggen dat De Cuyper geen betere optie kan zijn.Dat De Cuyper plots invaller is bij Club is zo mogelijk een nog grotere brain fart.
Los daarvan, denk nu wel dat een Club in Europa absoluut geen schrik moet hebben van Werder Bremen, integendeel. Die speelden 3 jaar geleden nog in de 2de Bundesliga en waren de jaren daarvoor ook echt niet veel soeps. Die hun topjaren zijn toch ook al bijna 15 jaar geleden.
Carrasco speelde wel nooit als LB, maar als LWB zover ik weet.Het probleem is vooral dat de eerste twee keuzes voor de linksback spelers zijn die bij hun club nooit op die positie spelen, terwijl je een natuurlijke linksback met potentieel niet eens oproept. Daarbij is Theate ook niet van het niveau van Vertonghen toen die indertijd moest depanneren op die plek, en is een Deman ook niet van het niveau van een Carrasco die daar ook al gestaan heeft (en die twee hadden wel al clubervaring met die positie). Dat die toen voorkeur kregen op de natuurlijke linksbacks die we lopen hadden, dat is logisch. Ook al omdat die spelers op hun natuurlijke positie ook niet de beste speler in de selectie waren. Hadden we indertijd Kompany en Vermaelen niet gehad, betwijfel ik of Vertonghen zo vaak op de LB zou gespeeld hebben.
Dat De Cuyper nu bij Brugge op de bank zit (terecht of niet), helpt natuurlijk zijn selectiekansen niet. Dat hij er nu niet bij is, is al wat logischer. Maar de vorige selectierondes had ie er altijd bij moeten zijn.
Enfin, soit, dit is intussen al elvendertig keer uitgeschreven geweest.
Volgens de vermoedelijke opstellingen zou Theate centraal staan en Deman op de back. Uiteraard afwachten of dat effectief zo gaat zijn.
Helemaal mee eens.Dan krijgen we eindelijk Deman eens te zien op LB, prima voor mij, dan weten we of Tedesco gelijk heeft of niet.
Idealiter laat je De Cuyper dan ook eens een oefenmatch op LB spelen.