Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Totaal niet en is voor het moment zelf in België, en ondertussen toch al anderhalve maand bij napoli waar hij toch vaak speelt. Ik heb daar weinig begrip voor.KDB heeft al een paar wedstrijden niet kunnen mee spelen bij ManC, dus dat die er niet bij is vind ik redelijk logisch. Ik zou er op dit moment ook niet meer achter zoeken.
Maar waarom Lukaku er nu weeral niet bij is, dat vind ik toch zeer vreemd. De vorige keer dacht ik: ok, hij heeft echt nét een transfer gemaakt en vindt het belangrijker om goed te starten bij zijn nieuwe club. Maar nu... die is toch niet geblesseerd momenteel voor zover ik kan opmaken?
Duitsland is het codewoord.Wel grappig. Vandevoordt speelt alles in Genk en wordt niet geselecteerd. Vandevoordt speelt geen minuut in Leipzig en is erbij.
Blij voor VDV, maar die Tedesco is toch een snul![]()
Allez we mogen content zijn dat Benito Raman niet meer voor Schalke 04 speelt. Een opluchtingDuitsland is het codewoord.
KDB heeft al een paar wedstrijden niet kunnen mee spelen bij ManC, dus dat die er niet bij is vind ik redelijk logisch. Ik zou er op dit moment ook niet meer achter zoeken.
je moet je altijd afvragen, of je het zélf zou doen (ik alleszins niet in zijn plaats)Heeft de laatste 3 matchen gemist en is kog steeds geblesseerd is toch te verklaren. Lukaku is echt een ander verhaal en gewoon triest. Op momenten dat hij niet vorm was wel de RD mis/gebruiken en nu ze gewoon in de steek laten.
Wat zou je niet doen?je moet je altijd afvragen, of je het zélf zou doen (ik alleszins niet in zijn plaats)
Vermeeren says no.Duitsland is het codewoord.
Als hij speelt lopen ze op hem te kakken en is hij onbekwaam als 1e spitsHeeft de laatste 3 matchen gemist en is kog steeds geblesseerd is toch te verklaren. Lukaku is echt een ander verhaal en gewoon triest. Op momenten dat hij niet vorm was wel de RD mis/gebruiken en nu ze gewoon in de steek laten.
Nations League / Rode Duivels (als ik Romelu zou zijn bedoel ik)Wat zou je niet doen?
Wie zegt dat het zonder reden is? Allè, ik zou het ook ongepast vinden dat hij zich afmeldt als hij gewoon geen zin heeft, maar wij weten toch totaal de echte reden niet?Stop dan gewoon volledig in plaats van zonder reden uw matchen te kiezen.
Schep dan gewoon duidelijkheid als er een reden is?Wie zegt dat het zonder reden is? Allè, ik zou het ook ongepast vinden dat hij zich afmeldt als hij gewoon geen zin heeft, maar wij weten toch totaal de echte reden niet?
Zoals bij Courtois?Schep dan gewoon duidelijkheid als er een reden is?

Dat zeg jij. In mijn wereld (tennis) kiezen de spelers welke tornooien ze meedoen en welke niet. En daar zitten niet altijd de Davis Cup wedstrijden bij (vergelijkbaar met Rode Duivels) als dat niet past in hun schema. Die jongens doen hun goesting, en ze hebben gelijk. Die zijn geen publiek bezit. Godzijdank.Stop dan gewoon volledig in plaats van zonder reden uw matchen te kiezen.
Voetbal is nu wel een sport waarbij samenspel en automatismen tussen spelers belangrijker zijn dan bij tennis. In andere ploegsporten zie je dit toch ook minder.Dat zeg jij. In mijn wereld (tennis) kiezen de spelers welke tornooien ze meedoen en welke niet. En daar zitten niet altijd de Davis Cup wedstrijden bij (vergelijkbaar met Rode Duivels) als dat niet past in hun schema. Die jongens doen hun goesting, en ze hebben gelijk. Die zijn geen publiek bezit. Godzijdank.