Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sorry maar dit slaat echt op niets he, als voetballer ligt het schema gewoon vast he. Ze gaan voor Lukaku de internationale wedstrijden met 5 weken opschuiven. Het WK van 2026 gaan we ook niet opeens in de zomer van 2025 spelen omdat het beter is voor enkele spelers.Dat zeg jij. In mijn wereld (tennis) kiezen de spelers welke tornooien ze meedoen en welke niet. En daar zitten niet altijd de Davis Cup wedstrijden bij (vergelijkbaar met Rode Duivels) als dat niet past in hun schema. Die jongens doen hun goesting, en ze hebben gelijk. Die zijn geen publiek bezit. Godzijdank.
Wel als het beter is voor de portemonnee van de FIFA of UEFASorry maar dit slaat echt op niets he, als voetballer ligt het schema gewoon vast he. Ze gaan voor Lukaku de internationale wedstrijden met 5 weken opschuiven. Het WK van 2026 gaan we ook niet opeens in de zomer van 2025 spelen omdat het beter is voor enkele spelers.
.Lukaku is fysiek echter nog geen 100% en kan nu een week volop werken met Antonio Conte om helemaal topfit te worden. Dat is hij nog niet, nadat hij geen voorbereiding kende met de clubSchep dan gewoon duidelijkheid als er een reden is?
Dus jij bepaalt wat Romelu wel of niet mag doen?Sorry maar dit slaat echt op niets he, als voetballer ligt het schema gewoon vast he. Ze gaan voor Lukaku de internationale wedstrijden met 5 weken opschuiven. Het WK van 2026 gaan we ook niet opeens in de zomer van 2025 spelen omdat het beter is voor enkele spelers.
Als die jongen geen interesse heeft, dan is dat toch gewoon zo, neen?Klopt, maar u land betaalt u geen maandloon gelijk aan het BNP van een gemiddeld Afrikaans land. Dus als u werkgever zegt "jij blijft hier" of nog maar laat uitschijnen dat ze dat precies liever zouden hebben snap ik wel dat er zijn die luisteren.Voor je land moet je nu eenmaal spelen imo. Dat is en blijft een eer én privilege.
Als je mee mag naar het tornooi en je speelt half goed krijg je het gemiddelde huis in België cadeau.Klopt, maar u land betaalt u geen maandloon gelijk aan het BNP van een gemiddeld Afrikaans land. Dus als u werkgever zegt "jij blijft hier" of nog maar laat uitschijnen dat ze dat precies liever zouden hebben snap ik wel dat er zijn die luisteren.
Ik ga niet beweren dat je geen gelijk hebt heAls je mee mag naar het tornooi en je speelt half goed krijg je het gemiddelde huis in België cadeau.
En er mag een beetje eer blijven meespelen. Als de clubs en de spelers zelf ook nog alles van het interlandvoetbal gaan dicteren... Ik heb geen zin om te pas en te onpas te kijken naar een half samenhangend ploegje omdat iedereen maar kiest wat hij speelt. En de spelers die moeten depanneren tijdelijk en dan weer moeten oprotten bij de tornooien... Ook weinig respectvol.
3 doelpunten en 5 assists op 6 wedstrijden(365 minuten) is nu niet echt sukkelen met zijn vormpeil.Ik snap het bij Lukaku ergens wel, is intussen toch al even op de sukkel met zijn vormpeil.
Ik had het eerder over zijn fitheid. Bij Inter die lange blessure gehad, bij Roma leek ie ook nooit helemaal topfit. Heeft dit seizoen ook nog maar 2 (quasi) volle matchen gespeeld.3 doelpunten en 5 assists op 6 wedstrijden(365 minuten) is nu niet echt sukkelen met zijn vormpeil.
Waren jullie dan ook zo goed of hij eerder slecht?Random post, maar vannacht gedroomd dat ik in een vierde provinciale ploeg speelde met Kevin De Bruyne, en hij was altijd in de kleedkamer aan het stoefen dat hij bij Man City heeft gespeeld. Terwijl alle ploeggenoten niet cared'e, en hij niet eens opviel als de beste op het veld.

en met veld, bedoel je het voetbalveld of de kantine?Waren jullie dan ook zo goed of hij eerder slecht?![]()
"Akker" kan ook nog in 4e provincialeen met veld, bedoel je het voetbalveld of de kantine?