De Rode Duivels - het Tedesco tijdperk

Status
Niet open voor verdere reacties.
*** this. Ik heb nog liever een aanvallende trainer zoals Kompany en dan met 10-0 zou verliezen dan dit ..
Ze staan 1-0 achter en wat doen de Belgen? Niks ..

Wat heeft deze trainer nu al bewezen? Dit is tactisch toch veruit de slechtste trainer van België uit de recente geschiedenis?
Martinez had dan wel geen plan B maar hij had tenminst een plan A. Deze trainer is nog dikkere kak.

Zelfs Leekens mis ik nu al. Dat zegt al genoeg zeker? Die mens was tenminste nog 'grappig' met zijn "Negentig procent van het werk is af".
Hij is toch aan het wedijveren met Wilmots ja. Ach, laat ons hopen dat een pandoering vandaag en straks tegen Frankrijk eindelijk zijn ontslag betekent. Al zullen ze nu waarschijnlijk weer het excuus gebruiken dat Lukaku etc er niet bij was.

Ik volg de matchen ook zo hard niet meer maar Casteels lijkt me toch wel vaker de bal na een redding gewoon in de tegenstander zijn voeten te leggen?

Ik snap gewoon niet waarom Mangala altijd zijn caps verdient.

Het lijkt me dat tedesco de tactiek van Atalanta aan het proberen is maar niet iedereen is op dezelfde lijn.

Geen idee hoe je Italië uit verband gaat spelen als je niet durft oprukken bij een counter en niet wilt bewegen als iedereen is teruggetrokken. Wachten op een foute pass en Italië laat zien hoe het moet. Met een best matig ploegje ook.

Ik snap gewoon niet waarom Mangala altijd zijn caps verdient.

Het lijkt me dat tedesco de tactiek van Atalanta aan het proberen is maar niet iedereen is op dezelfde lijn.
Speelt in Duitsland en andere zijn niet fit?

Nuja die wat hier een basisplaats eisen voor CDK en Trossard mogen ook terug gaan zitten en zwijgen 😅

Tedesco buiten? Oké.

Maar ligt het wel aan de trainer? Lijkt me eerder al jaren een mentaliteitsprobleem bij de spelers.
Het is grotendeels aan de trainer om de mentaliteit van de spelers op te krikken e.

Zorg dat de spelers gvd zin hebben om voor hun land te spelen.

Begin misschien met spelers op hun natuurlijke positie op te stellen (wtf doet Doku in godsnaam als rechtsback), gebruik spelers hun sterke punten (Tielemans, Teossard,... zijn 2 compleet verschillende spelers bij hun teams).

Maar wat doet hij?
Een van de beste keepers ter wereld (die toegegeven zelf een klein kind is) zover krijgen dat die weigert nog voor de Rode Duivels te spelen.e
Een van de beste liddenvelders ter wereld die dik tegen zijn goesting op het veld staat en al openlijk kritiek geuit heeft. (Het zou me niet verbazen dat die stopt als RD)
De beste Belgische spits van het afgelopen decennium die quasi letterlijk zegt gewoon geen zin te hebben.

Soit, ik heb de match afgezet. Ik kijk geen seconde meer zolang diene pipo nog trainer is.
Martinez was een liefdeskind tussen Guardiola en Klopp vergeleken met Tedesco.
Ik denk dat zelfs Mazzu of Hasi het beter zouden doen.. (ok, dit is overdreven)

Speelt in Duitsland en andere zijn niet fit?

Nuja die wat hier een basisplaats eisen voor CDK en Trossard mogen ook terug gaan zitten en zwijgen 😅
Mangala speelt bij Everton, maar de opties zijn inderdaad dungezaaid.

CDK en Trossard kan je hier moeilijk voor afrekenen, offensief ga je gewoon niets klaarspelen met Tedesco als coach.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan