De Rode Duivels - het Tedesco tijdperk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die Hazard zagen we weliswaar en helaas laatst nog op het WK van 2018. Alleen wou Bobby dat niet inzien.
Op het EK 2020 (allé 2021) had die nog wel zijn nut hoor, ook al was hij toen al niet fit.
In de wedstrijd tegen Denemarken heeft hij het toen samen met De Bruyne rechtgetrokken in de 2e helft.
Tegen Portugal heeft hij in de tweede helft een zeer belangrijke rol gespeeld om ons recht te houden.

Daarna was het over inderdaad. WK 2022 was zeker het toernooi te veel.

Maar goed, Carrasco was in mijn ogen toch ook gewoon veel te wisselvallig.

Met meer lef en durf, dan op het EK, zou dat geen probleem mogen geven. Ze hebben bijna 4 maanden om er zich op voor te bereiden.

Hopelijk maken de meeste spelers de juiste keuze als ze tijdens de winterstop nog voor een transfer kiezen.

Los van wat er met de trainer gebeurt natuurlijk...

Tegen een land dat de afgelopen jaren enorm heeft afgezien, heel wat misdaden tegen de mensheid heeft moeten aanschouwen en wanhopig naar de toekomst kijkt, zou het voor Oekraïne wel moeten lukken.

Op het EK 2020 (allé 2021) had die nog wel zijn nut hoor, ook al was hij toen al niet fit.
In de wedstrijd tegen Denemarken heeft hij het toen samen met De Bruyne rechtgetrokken in de 2e helft.
Tegen Portugal heeft hij in de tweede helft een zeer belangrijke rol gespeeld om ons recht te houden.

Daarna was het over inderdaad. WK 2022 was zeker het toernooi te veel.

Maar goed, Carrasco was in mijn ogen toch ook gewoon veel te wisselvallig.
Hebt ge wel gelijk in, die wedstrijd tegen Portugal was het laatste beetje dat we nog uit Hazard konden snokken. Al was het toch wel al wat moeizaam herinner ik me. Idem met Vermaelen die nog een Daniel Van Buyten WK 2014-esque last stand meegaf.

Vandaag een interview gelezen met Toby die Mark Van Bommel zijn beste trainer noemde en hem prijsde voor zijn tactiek & people management. Daarbij is het een vrij grote naam met een goede reputatie, ervaring met de Belgische competitie, spreekt Nederlands, heeft met PSV een grote club gecoached. Zou hij niet de perfecte man zijn voor de Rode Duivels?

Vandaag een interview gelezen met Toby die Mark Van Bommel zijn beste trainer noemde en hem prijsde voor zijn tactiek & people management. Daarbij is het een vrij grote naam met een goede reputatie, ervaring met de Belgische competitie, spreekt Nederlands, heeft met PSV een grote club gecoached. Zou hij niet de perfecte man zijn voor de Rode Duivels?
In Mid Mid zei Ritchie De Laet ook dat Van Bommel de beste trainer was onder wie hij had gespeeld.

Als ik een Van Bommel was, ik zou het niet doen :tongue:

Ik denk dat ze dit keer toch een landgenoot zullen moeten zoeken. Veel buitenlandse trainers gaan nu toch ook niet meer staan springen om de RD te trainen, dan ga je alleen weer figuren zoals Tedesco aantrekken.

Geen idee of MPH de juiste man is maar op zich wel positief dat ze naar een opvolger voor Tedesco aan het zoeken zijn.

Ja, ik ben er ook niet uit of ik het nu nog goed zou vinden. Ik denk dat veel fans dit 10 jaar geleden nog wel zagen zitten, maar nu…

We hebben bij Twente destijds gezien dat hij zich nog wel rustig kan houden tijdens de wedstrijd, dus daar heb ik op zich geen schrik van.

Ergens zou het mij ook verbazen dat hij de job nog zou aannemen. Anderzijds denk ik dat dat voor hem wel als een zeer grote eer zou aanvoelen, dus in dat opzicht zou hij misschien niet twijfelen. In combinatie met de factor Mannaert.

Geen idee of MPH de juiste man is maar op zich wel positief dat ze naar een opvolger voor Tedesco aan het zoeken zijn.
Onlangs zat die bij MidMid ik denk niet dat hij nog trainer wil worden.
Bij Club zijn laatste jaar wa hij gewoon op stress enz

In de 90 Minutes aflevering van vorige week werd (door Joos o.a.) gesuggereerd dat het eigenlijk al zo goed als vast ligt, en het zou een Nederlander zijn. Meer wouden ze niet zegggen. Het leek erop dat ze effectief inside informatie hadden, maar wat er van aan is, geen idee.

In de 90 Minutes aflevering van vorige week werd (door Joos o.a.) gesuggereerd dat het eigenlijk al zo goed als vast ligt, en het zou een Nederlander zijn. Meer wouden ze niet zegggen. Het leek erop dat ze effectief inside informatie hadden, maar wat er van aan is, geen idee.
Juist, nu je het zegt. Mark Van Bommel?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan