Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je zit in het verkeerde topic, hier komen enkel ergernissen i.v.m. de Rode Duivels en Tedesco. Al begrijp ik de verwarring.Wall of text

Op het EK 2020 (allé 2021) had die nog wel zijn nut hoor, ook al was hij toen al niet fit.Die Hazard zagen we weliswaar en helaas laatst nog op het WK van 2018. Alleen wou Bobby dat niet inzien.
Hebt ge wel gelijk in, die wedstrijd tegen Portugal was het laatste beetje dat we nog uit Hazard konden snokken. Al was het toch wel al wat moeizaam herinner ik me. Idem met Vermaelen die nog een Daniel Van Buyten WK 2014-esque last stand meegaf.Op het EK 2020 (allé 2021) had die nog wel zijn nut hoor, ook al was hij toen al niet fit.
In de wedstrijd tegen Denemarken heeft hij het toen samen met De Bruyne rechtgetrokken in de 2e helft.
Tegen Portugal heeft hij in de tweede helft een zeer belangrijke rol gespeeld om ons recht te houden.
Daarna was het over inderdaad. WK 2022 was zeker het toernooi te veel.
Maar goed, Carrasco was in mijn ogen toch ook gewoon veel te wisselvallig.
In Mid Mid zei Ritchie De Laet ook dat Van Bommel de beste trainer was onder wie hij had gespeeld.Vandaag een interview gelezen met Toby die Mark Van Bommel zijn beste trainer noemde en hem prijsde voor zijn tactiek & people management. Daarbij is het een vrij grote naam met een goede reputatie, ervaring met de Belgische competitie, spreekt Nederlands, heeft met PSV een grote club gecoached. Zou hij niet de perfecte man zijn voor de Rode Duivels?
Nogal lachwekkend als je wedstrijden onder Ferguson hebt gespeeld natuurlijk.In Mid Mid zei Ritchie De Laet ook dat Van Bommel de beste trainer was onder wie hij had gespeeld.
Onlangs zat die bij MidMid ik denk niet dat hij nog trainer wil worden.![]()
Volgens RTBF "nam Belgische bond contact op met Michel Preud'homme", maar interesse is allerminst concreet | sporza
Met welke bondscoach beginnen de Rode Duivels aan 2025? Na de aanstelling van Vincent Mannaert is dat voorlopig dé vraag die rondzweeft op de Belgische voetbalbond. De RTBF pakt uit met het nieuws dat Preud'homme gecontacteerd zou zijn als een van de potentiële opvolgers, maar volgens onze...sporza.be
Geen idee of MPH de juiste man is maar op zich wel positief dat ze naar een opvolger voor Tedesco aan het zoeken zijn.
Juist, nu je het zegt. Mark Van Bommel?In de 90 Minutes aflevering van vorige week werd (door Joos o.a.) gesuggereerd dat het eigenlijk al zo goed als vast ligt, en het zou een Nederlander zijn. Meer wouden ze niet zegggen. Het leek erop dat ze effectief inside informatie hadden, maar wat er van aan is, geen idee.