Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is te vroeg voor hem, die dient nog actief elke week op het veld te staan. Is qua karakter ook niet de juiste persoon vrees ik.Clement krijgt het enorm warm onder de voeten bij Rangers en zou keuze nummer 1 moeten zijn denk ik. Dat Mannaert hem kent zal ook wel meespelen.
Zou een vreemde keuze zijn.VI: "Thierry Henry kan mogelijk aan de slag met een nieuwe job. De Franse voetballegende zou topkandidaat zijn om de nieuwe bondscoach van België te worden. Nog voor het einde van de maand zou Henry aangesteld moeten worden."
Ik vraag me echt af op basis waarvan je bij Henry uitkomt.
Amai dat hoop ik echt niet, das weer in dat Wilmots - Martinez straatje. Doe dan maar Van Gaal.

Daar zou ik zo zeker nog niet van zijn...Van Gaal is intussen wel al 73 en kampt nog altijd met prostaatkanker, die hadden we gewoon 10 jaar geleden moeten vastleggen.
Henry zou een typische keuze zijn voor de bond, want kent zowel spelers als de structuur heel goed. Slechter dan Tedesco kan hij in elk geval niet zijn.
Een gevestigde waarde gaat het sowieso niet worden hé, die hebben geen interesse en/of ze zijn te duur. Dus dan moet je ofwel iemand uit zijn pensioen trekken (Preud'homme, Van Gaal, ...) of naar trainers lonken wiens carrière niet van de grond geraakt (Tedesco zelf, Henry, ...). Een trainer als Martinez, die al trainer was van enkele middenmotors in de PL, dat is niet meer haalbaar voor de bond.
Van Gaal is intussen wel al 73 en kampt nog altijd met prostaatkanker, die hadden we gewoon 10 jaar geleden moeten vastleggen.
Henry zou een typische keuze zijn voor de bond, want kent zowel spelers als de structuur heel goed. Slechter dan Tedesco kan hij in elk geval niet zijn.
Een gevestigde waarde gaat het sowieso niet worden hé, die hebben geen interesse en/of ze zijn te duur. Dus dan moet je ofwel iemand uit zijn pensioen trekken (Preud'homme, Van Gaal, ...) of naar trainers lonken wiens carrière niet van de grond geraakt (Tedesco zelf, Henry, ...). Een trainer als Martinez, die al trainer was van enkele middenmotors in de PL, dat is niet meer haalbaar voor de bond.
De Cauwer?Is José nog vrij??
Bij de bijhorende poll bij dat artikel hebben de HLN-stemmers wel liever HenryVolgens het HLN staat naast Henry, ook Rudi Garcia op de lijst. Was vroeger wel fan van hem, zeker in zijn Lille periode. Heb hem echter niet meer echt gevolgd de laatste, maar kan me herinneren dat hij niet overal even succesvol was. Soit, wel iemand met genoeg ervaring.

Bij de bijhorende poll bij dat artikel hebben de HLN-stemmers wel liever Henry![]()