De Rode Duivels - het Tedesco tijdperk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben blij dat em weg is, langs de andere kant mogen we niet vergeten dat Tedesco ook goeie dingen gedaan heeft: Courtois saga
:wtf:

De beste keeper van uw ploeg, wellicht ook in de geschiedenis van de Rode Duivels, totaal mismeesteren en zo laten exploderen dat die niet meer wilt opgeroepen worden, héél goed gedaan. Courtois is een speciale gast met een waanzinnig ego, maar dit had nooit mogen gebeuren he. Een egokwestie tussen 2 onnozelaars dat is uitgegroeid tot zo'n belangrijk item, goed gewerkt kan je dat toch niet noemen.

:wtf:

De beste keeper van uw ploeg, wellicht ook in de geschiedenis van de Rode Duivels, totaal mismeesteren en zo laten exploderen dat die niet meer wilt opgeroepen worden, héél goed gedaan. Courtois is een speciale gast met een waanzinnig ego, maar dit had nooit mogen gebeuren he. Een egokwestie tussen 2 onnozelaars dat is uitgegroeid tot zo'n belangrijk item, goed gewerkt kan je dat toch niet noemen.

Je zou zelf het argument kunnen maken dat Courtois de grootste voetballer in de Belgische geschiedenis is (al schat ik De Bruyne hoger in).

Amai, we hebben hier toch weer wat maanden weggesmeten met Tedesco. Het werd tijd dat hij ontslagen werd!

Opvolger, tja... veel slechter kan het niet denk ik. Het spel onder Tedesco was, op de allereerste match tegen Duitsland na, nooit leuk en meestal angstig. Hij zette spelers consistent op een verkeerde positie. Ruzie met Courtois...

Je zou zelf het argument kunnen maken dat Courtois de grootste voetballer in de Belgische geschiedenis is (al schat ik De Bruyne hoger in).

Nee, dat is Hazard.

Qua prijzenkast denk ik dat Courtois wel de grootste Belgische speler is.
Maar voor voetballiefhebbers is het toch KDB + Eden. Welk van die 2 hangt af van je smaak. Doe mij toch maar KDB (omdat Hazard vooral puur entertainment was, maar KDB heeft vaker matchen beslist tegen sterke tegenstanders).

Qua lengte is er geen discussie: Courtois is de grootste :unsure:

On a side note, coach van de flames ook ontslagen.
Is er ene van HR zijne bonus aan het binnenrijven met het terugschroeven van de FTEs?

On a side note, coach van de flames ook ontslagen.
Is er ene van HR zijne bonus aan het binnenrijven met het terugschroeven van de FTEs?
Ik las het ook net. Hij heeft ze wel opnieuw naar de Euro’s gebracht en zitten in een loodzware groep met Italië, Frankrijk en Portugal (denk ik)

Ik las het ook net. Hij heeft ze wel opnieuw naar de Euro’s gebracht en zitten in een loodzware groep met Italië, Frankrijk en Portugal (denk ik)
Gohja, ik volg de Flames wel redelijk en zijn toch al een paar jaar aan het stagneren, dus op zich niet zo verrassend om na zoveel jaren voor een nieuwe bondscoach te gaan.

Is een beetje dezelfde situatie als Philip Mestdagh bij de Belgian Cats vind ik. Heeft daar de nationale ploeg ook mee op de kaart gezet maar op een bepaald moment is de groep hem ook ontgroeid.

Bwa als je kijkt naar zijn parcours, dat was een groot talent bij Club, een paar keuzes die fout zijn uitgedraaid buiten zijn wil maar dan toch als 3de keeper zich nu als titularis gemanifesteerd. Talent komt vroeg of laat altijd naar boven en als keeper is die nu nog verre van versleten.
Mentale aspect was zijn grootste probleem, zijn talent overstijgt de JPL ook niet. 3de keeper at best als het nen toffe is.

Gohja HLN stemmers die zijn ook niet ouder dan 25 jaar dus dat begrijp ik ergens wel. Als we inderdaad toch vrij dicht bij Conceição stonden, zou het mij niet verbazen dat er wel degelijk wat geld beschikbaar is gemaakt voor een coach. Ik kan mij toch niet inbeelden dat zo iemand die het toch wel heel goed gedaan heeft bij Porto, wat toch eigenlijk een Europese topclub is, goedkoop is. Stemt mij wel gelukkig wat ik ben blijkbaar één van de enige die echt niet zit te wachten op Belgische coaches.
Uhm, ik denk dat de meeste HLN-lezers juist 50-plussers zijn.

Geen verrassing:

Ook een foutje in dit artikel dat men spreekt over de nederlaag in Israël, terwijl die wedstrijd gespeeld werd in Hongarije.

Laatst bewerkt:
Ik ken ze nu nie allemaal qua tactiek.

Maar belangrijkste lijkt me eerder "Naam" dan speelstijl, type opstelling, tactiek ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan