De Rode Duivels - het Tedesco tijdperk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tedesco casht 1 miljoen ontslagpremie. Miljaarde, kwil kik anders wel n jaarke coach zijn. Slechter dan Tedesco kan ik het alvast niet doen en ben content met 500k oprotpremie.

Hvh heeft al meermaals laten blijken dat die nu niet op een ploeg zit te wachten en zijn gezin voor gaat en zijn gezondheid. Ik weet niet wat die heeft of zo maar hij is veel in het UZ van gent te zien.

Prima, ik snap ook niet waarom de RD op HVH zouden zitten wachten ? Is toch echt overhyped als trainer ? Wat heeft hij nu echt bereikt ? Een titel met Gent en omgekeerd moeten vertrekken op Genk, Anderlecht en Gent.
Als dat al het criterium moet zijn om bondscoach te mogen worden, dan wordt het een groot lijstje hoor.

Wat maakt hem zo een slechte keuze?

Slecht op tactisch vlak?
Slecht player management?

Is hij in jouw ogen slechter dan Tedesco, Martinez, Wilmots?

Niet slechter, ook niet beter. Alhoewel ik Martinez dan toch iets beter inschat vooral qua people management.
Zeker in de situatie die we zitten, zijnde verjonging nodig is Lopi niet de goeie man.

Maar hoeveel coaches zijn er waarvan je dat wel kan zeggen? Dan spreek je over de absolute top van de voetballerij, en die gaan echt niet komen hé.

Correct maar waarom dan zoveel geld betalen aan iemand die geen absolute top is. Als ze met 1 van die 3 afkomen vind ik dat ze beter Bob Peeters kunnen nemen bij wijze van spreken. Genoeg Belgische trainers die vrij zijn en geen miljoenen kosten.

Correct maar waarom dan zoveel geld betalen aan iemand die geen absolute top is. Als ze met 1 van die 3 afkomen vind ik dat ze beter Bob Peeters kunnen nemen bij wijze van spreken. Genoeg Belgische trainers die vrij zijn en geen miljoenen kosten.
Omdat enig niveau wel een vereiste is? Anders zit je weer met een Tedesco of Wilmots-verhaal, dat is helemaal weggesmeten geld.

We weten toch niet wat de volgende coach gaat verdienen?

Allé, bij de dames is er al witte rook.

Er wordt verwacht dat er deze week ook bij de mannen een naam zal aangekondigd worden. Dan heeft hij nog een 2-tal maanden voor de eerste wedstrijd tegen Oekraïne. Dat zou toch voldoende moeten zijn om je huiswerk te maken.

Niet slechter, ook niet beter. Alhoewel ik Martinez dan toch iets beter inschat vooral qua people management.
Zeker in de situatie die we zitten, zijnde verjonging nodig is Lopi niet de goeie man.

Lopetegui heeft nochtans de U19, 20 & 21 van Spanje gecoacht en is Europees kampioen geworden bij de -19 & -21.

Lopetegui heeft nochtans de U19, 20 & 21 van Spanje gecoacht en is Europees kampioen geworden bij de -19 & -21.
Daar kan hij niet met oudere vaste waarden werken é.
In zijn korte tijd bij ons (West Ham) waren er alvast nul kansen voor de jeugd, Wolverhampton idem (zat hij ook niet lang).

is ook te braaf, krijgt slaag op het veld maar toch was het allemaal positief en zijn er lessen te trekken om de volgende match zelfde verhaal te zien.
Tactisch geen vaste lijn, telkens maar de ploeg veranderen, spelers op andere posities plaatsen.

Gezien zijn laatste jaren, en hoe hij er zelf mee omgaat (uitstraling 0,0 en precies van jah ik ben hier ook maar) is dat niet wat je nu nodig hebt naar mijn mening. Kon je evengoed Tedesco houden.

Ik wil hem nog wel het voordeel van de twijfel geven. Deed het blijkbaar wel heel goed met Spanje (natuurlijk is en blijft het wel Spanje). Ik had eigenlijk liever ook Conceicao gehad, maar het is nu zo. Zal door zijn verleden bij Sevilla, Spanje & Real Madrid wel van wat aanzien genieten, iets wat een Hein of Preud'Homme nooit gelukt was. Ook niet vergeten dat die al eens Courtois gecoacht heeft, kan ook wel meespelen natuurlijk. Hoe dan ook staat er nog niks op papier dus kan het (hopelijk) nog steeds Van Bommel worden.
Niets tegen Van Bommel (echt wel een goede coach) maar die heeft voorlopig toch ook alleen maar bij Antwerp iets neergezet? Dan kan je Lopetegui daar qua palmares toch perfect naast zetten?

Niets tegen Van Bommel (echt wel een goede coach) maar die heeft voorlopig toch ook alleen maar bij Antwerp iets neergezet? Dan kan je Lopetegui daar qua palmares toch perfect naast zetten?

Ja absoluut, maar over een Van Bommel hoor je weinig negatief terwijl mensen als Wulf OSB wel goede tegenargumenten kan geven over iemand als een Loptegui. Daarbij zijn Van Bommel zijn prestaties toch iets recenter waardoor ze (voor mij toch) iets meer betekenen. En ik denk ook dat Van Bommel meer kennis heeft van de jonge Belgische talenten door zijn verleden in Antwerpen.

En kampioen geworden met de U19 van PSV

Wesley Sonck is nog vrij..
Waar hangt Jacky Mathijssen in tussen uit?
Brys zit nog steeds vast in Kameroen zeker?

Volgens mij is er maar één kandidaat die op dezelfde golflengte zit als de spelers.

400c9966-823c-11ee-91d7-02b7b76bf47f.jpg

9b3a026f-7f08-11ee-91d7-02b7b76bf47f.jpg

Mensen met teveel geld en mode, een afschuwelijke combinatie.
Als vind ik die jas van De Boeck niet eens belachelijk, gewoon hilarisch hoe er een item van werd gemaakt en De Boeck erover jankte.

Jose Mourinho heeft laatst in een artikel aangehaald dat hij graag een nationaal team wil coachen en ligt alweer op ramkoers in Turkijë..
Moest ik Mannaert zijn ik zou toch even polsen, ook al is de kans zeer klein dat die haalbaar is..

Dat gezegd zijnde, het zou wel leven in de brouwerij brengen :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan