Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat maakt hem zo een slechte keuze?
Slecht op tactisch vlak?
Slecht player management?
Is hij in jouw ogen slechter dan Tedesco, Martinez, Wilmots?
Lopi heeft nu toch ook niet bepaald de successen aan elkaar geregen (gerijgd?) de laatste jaren, toch?
Maar hoeveel coaches zijn er waarvan je dat wel kan zeggen? Dan spreek je over de absolute top van de voetballerij, en die gaan echt niet komen hé.
Omdat enig niveau wel een vereiste is? Anders zit je weer met een Tedesco of Wilmots-verhaal, dat is helemaal weggesmeten geld.Correct maar waarom dan zoveel geld betalen aan iemand die geen absolute top is. Als ze met 1 van die 3 afkomen vind ik dat ze beter Bob Peeters kunnen nemen bij wijze van spreken. Genoeg Belgische trainers die vrij zijn en geen miljoenen kosten.
We weten toch niet wat de volgende coach gaat verdienen?Correct maar waarom dan zoveel geld betalen aan iemand die geen absolute top is. Als ze met 1 van die 3 afkomen vind ik dat ze beter Bob Peeters kunnen nemen bij wijze van spreken. Genoeg Belgische trainers die vrij zijn en geen miljoenen kosten.
Niet slechter, ook niet beter. Alhoewel ik Martinez dan toch iets beter inschat vooral qua people management.
Zeker in de situatie die we zitten, zijnde verjonging nodig is Lopi niet de goeie man.
Daar kan hij niet met oudere vaste waarden werken é.Lopetegui heeft nochtans de U19, 20 & 21 van Spanje gecoacht en is Europees kampioen geworden bij de -19 & -21.

Niets tegen Van Bommel (echt wel een goede coach) maar die heeft voorlopig toch ook alleen maar bij Antwerp iets neergezet? Dan kan je Lopetegui daar qua palmares toch perfect naast zetten?Ik wil hem nog wel het voordeel van de twijfel geven. Deed het blijkbaar wel heel goed met Spanje (natuurlijk is en blijft het wel Spanje). Ik had eigenlijk liever ook Conceicao gehad, maar het is nu zo. Zal door zijn verleden bij Sevilla, Spanje & Real Madrid wel van wat aanzien genieten, iets wat een Hein of Preud'Homme nooit gelukt was. Ook niet vergeten dat die al eens Courtois gecoacht heeft, kan ook wel meespelen natuurlijk. Hoe dan ook staat er nog niks op papier dus kan het (hopelijk) nog steeds Van Bommel worden.
Niets tegen Van Bommel (echt wel een goede coach) maar die heeft voorlopig toch ook alleen maar bij Antwerp iets neergezet? Dan kan je Lopetegui daar qua palmares toch perfect naast zetten?
Niets tegen Van Bommel (echt wel een goede coach) maar die heeft voorlopig toch ook alleen maar bij Antwerp iets neergezet? Dan kan je Lopetegui daar qua palmares toch perfect naast zetten?