De Slimste Mens Ter Wereld 2025

Genius

Well-known member
Crowdfunder FE
Het 23ste seizoen start op maandag 13 oktober!

Ziet er eerlijk gezegd wel een beter deelnemersveld uit dan de afgelopen jaren? Toch wat minder excentrieke figuren of mensen die ik totaal niet ken. Heb van het merendeel zeker toch al is gehoord.

Benieuwd naar Van Peel en Jan Jaap.

Misschien dat ik dit seizoen eens terug wat meer kijk, er zitten veel minder verschrikkelijke figuren in. Toch ook mensen bij waar ik wat niveau van verwacht. Alleen die afleveringen met Annelies Schetters en Elodie Gabias skip ik wel.

Katja :love2:.

Nee, ik heb eerlijk gezegd nog weinig interesse. Gisteren zag ik de deelnemerslijst in de krant en dacht ik 'meh'. Misschien eens een enkele aflevering meepikken hier en daar.

Ik vind de opzet van het programma te onnozel geworden.
Grootste deel is gevuld met platvloerse onnozelheden, uitgebraakt door inhoudsloze juryleden en een presentator die een karikatuur is geworden.

Nederlandse versie is vele malen beter.

Laatst bewerkt:
Ik moet toegeven dat ik toch terug een beetje warm word van de line-up van dit jaar. De voorbije jaren was het quasi zoeken naar echt bekende mensen, nu zitten er toch weer een hele hoop tussen die toch al gekend zijn bij het brede publiek.

Had gehoopt dat die kerel nog een stapje verder zou gaan na dat ie begon te roepen :
"Grapje! het is Steven! van bij de neus!" :D
Omdat het dezelfde dude was van het typetje uit DIW :unsure:

Toch niet meer zo leuk om te kijken als pakweg jaren terug
Nog niet gekeken dit seizoen, maar is de eerste ronde weer zodanig lang gerokken dat ze tot het reclameblok duurt? Vorig seizoen was dat van ons een grote ergernis waardoor we uiteindelijk gestopt zijn met volgen. Er kwam gewoon geen tempo in.

Nog niet gekeken dit seizoen, maar is de eerste ronde weer zodanig lang gerokken dat ze tot het reclameblok duurt? Vorig seizoen was dat van ons een grote ergernis waardoor we uiteindelijk gestopt zijn met volgen. Er kwam gewoon geen tempo in.
Er is nog altijd een ronde waar ze niet voort doen, in het begin dus.
Iedereen probeert grappig te zijn daarin en maakt nog altijd dezelfde moppen van 5jaar geleden

Laatst bewerkt:
Ik vind dit (tot nu toe) een sterk seizoen. Het is natuurlijk nog maar 2 afleveringen ver, maar leuke kandidaten in ieder geval. Katja Retsin valt goed mee. Ward Lemmelijn is een hele aangename kerel en Jasper Steverlinck is ook heel sympathiek.

Alleen Alex Agnew in de jury vond ik minder. Hij probeert te veel.

Terug
Bovenaan