Bedoelt ge nu dat ge ne ruimtetelescoop nodig hebt om uw derde been te kunnen zien?Julie zit pertang naast mij, mijn been aan het strelen, ik zeg wel niet hetwelke. @Slyke kan dit bevestigen via zijn """""""" ruimtetelescoop """""""" as we speak...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bedoelt ge nu dat ge ne ruimtetelescoop nodig hebt om uw derde been te kunnen zien?Julie zit pertang naast mij, mijn been aan het strelen, ik zeg wel niet hetwelke. @Slyke kan dit bevestigen via zijn """""""" ruimtetelescoop """""""" as we speak...
Neen, eau contraire. Hij zoomt teveel in op details. Hij zou beter met ne gewone verrekijker werken, maar legt hem dat maar nekeer uit...Bedoelt ge nu dat ge ne ruimtetelescoop nodig hebt om uw derde been te kunnen zien?
Ah, uw derde been is een detail. Nu ben ik mee.Neen, eau contraire. Hij zoomt teveel in op details. Hij zou beter met ne gewone verrekijker werken, maar legt hem dat maar nekeer uit...
Zelfs met de hubble telescoop ziet ge dat niet zei JulieAh, uw derde been is een detail. Nu ben ik mee.
Julie vertelt jullie vanalles, zodat ze mezeluf voor haar kan houdenZelfs met de hubble telescoop ziet ge dat niet zei Julie
Ze weet dat ik niet geinteresseerd ben. En ze houdt u ook voor de zot want ene GLB zou er van alles mee uitstekenJulie vertelt jullie vanalles, zodat ze mezeluf voor haar kan houden
Julie heeft liever een been waarvoor ze een breedhoeklens nodig heeft. Vandaar haar voorkeur voor @Slyke. Sorry jongen.Neen, eau contraire. Hij zoomt teveel in op details. Hij zou beter met ne gewone verrekijker werken, maar legt hem dat maar nekeer uit...
Wat zit gij hier eigenlijk nog? Gij zijt gisteren geëxecuteerd door J. Vermeire in de AFWAS dome. Waarna J. Vermeire haar lusten is gaan botvieren op @Ruigen Das zijn telescoopje.Ze weet dat ik niet geinteresseerd ben. En ze houdt u ook voor de zot want ene GLB zou er van alles mee uitsteken
Ik heb mijn evil twin brother braven das gestuurdJulie heeft liever een been waarvoor ze een breedhoeklens nodig heeft. Vandaar haar voorkeur voor @Slyke. Sorry jongen.
Wat zit gij hier eigenlijk nog? Gij zijt gisteren geëxecuteerd door J. Vermeire in de AFWAS dome. Waarna J. Vermeire haar lusten is gaan botvieren op @Ruigen Das zijn telescoopje.
Ik ben hier SEO. De ruigen zijn minachting omdat het hem nu minder aanstaat veranderd daar niks aan.I don't know what a SEO is
And at this point I am too afraid to ask
Julieus Persoone kan em krijgenTopic afgekeurd.
Mijnheer den Ruigen Das kan niet tegen zijn verlies en dan gaat hem maar eenzijdig een beetje naar een nieuwe versie van een SEO hengelen.
Dat hij maar eerst begint te hengelen naar zijn eigen Julie'ke.
Julie Van den Steen misschien ?
Julie Vermeire kan ook.
Allemaal blond en Julie.
Zou @Ruigen Das de oprichter zijn van showbizzsite, waarover XDR het had?Julieus Persoone kan em krijgen
Die is van de Kempen, Dilbeek nietZou @Ruigen Das de oprichter zijn van showbizzsite, waarover XDR het had?
Excuses, ik was mis.Die is van de Kempen, Dilbeek niet
Postcode Loterij Arena.Het maakt niet meer uit. De Ruigen wordt zondag in de lotto arena tot een gevecht op leven en dood gedwongen met de heer Joris Van Rossem. Indien Joris het niet haalt is de Ruigen vrij om te gaan maar Celine is dan wel voor de SEO
Ik wil er wel aan toevoegen dat ik de ruigen steun. Want als de heer Van Rossem het niet haalt heeft de ruigen ons wel een dienst bewezenPostcode Loterij Arena.
De Hollanders hebben dat spel ook overgepakt.
Door met Celine te gaan lopen?Ik wil er wel aan toevoegen dat ik de ruigen steun. Want als de heer Van Rossem het niet haalt heeft de ruigen ons wel een dienst bewezen

Celine is voor de SEO.Door met Celine te gaan lopen?
Dat heeft em nu toch ook niet verdiend? (den Ruigen bedoel ik - Van Rossem ook niet).
Wie ontfermt zich over de zus?