De Tijdloze 2022

Dopesmoker staat voorlopig niet tussen jongens, ik zou er nu al durven vanuit gaan dat we de top 100 gehaald hebben. :unsure:

edit: Net bevestigd op nationale televisie door Roos Vanacker, The War On Drugs - Red Eyes is met z’n 11min niet het langste nummer, eigenlijk moeten we niet meer luisteren, we got him! :unsure:

edit 2: Tweede bewijs, er is een enorme stijger, zet de champagne maar koud

Laatst bewerkt:
Dopesmoker staat voorlopig niet tussen jongens, ik zou er nu al durven vanuit gaan dat we de top 100 gehaald hebben. :unsure:

edit: Net bevestigd op nationale televisie door Roos Vanacker, The War On Drugs - Red Eyes is met z’n 11min niet het langste nummer, eigenlijk moeten we niet meer luisteren, we got him! :unsure:

edit 2: Tweede bewijs, er is een enorme stijger, zet de champagne maar koud
We're number one! We're number one!

Enter sandman precies toch al dichter bij de 100, laat ons hopen dat de rest meestijgt.

(I know als het gaat om Metallica ben ik een nog blindere volger als onze TRUMP en een niet nader genoemde Amerikaanse president :unsure: )

Mijn stemmen zijn op plaats 569 (Marvin Gaye - What's going on +151) en plaats 250 geëindigd (Otis Redding - Sittin' On The Dock Of The Bay -29)

En Dopesmoker op 1 natuurlijk

Je moet toch een speciaal soort masochist zijn om elk jaar opnieuw De Tijdloze op te zetten om vervolgens op regelmatige tijdstippen dezelfde verontwaardigde posts te plaatsen als de vorige jaren. Never change, boys.
Next up: "hoe durven StuBru-luisteraars Hurt van Cash beter vinden dan het origineel van NiN?!"

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan