Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben mijn vrienden ook aan het pushen om te stemmen op Sleep. Er is er al één die gestemd heeft.Als Dopesmoker in de lijst geraakt, zou Sleep dan ook optreden bij de Night of the Proms zoals Toto?![]()

In duet met ClouseauAls Dopesmoker in de lijst geraakt, zou Sleep dan ook optreden bij de Night of the Proms zoals Toto?![]()

We're number one! We're number one!Dopesmoker staat voorlopig niet tussen jongens, ik zou er nu al durven vanuit gaan dat we de top 100 gehaald hebben.
edit: Net bevestigd op nationale televisie door Roos Vanacker, The War On Drugs - Red Eyes is met z’n 11min niet het langste nummer, eigenlijk moeten we niet meer luisteren, we got him!
edit 2: Tweede bewijs, er is een enorme stijger, zet de champagne maar koud
)Ontbijt om zeep!Wat haat ik Suds n soda toch met een passie
ExactOntbijt om zeep!
The End van the Doors 18 plaatsen gedaald en nu op plaats 88??? Wat een schande!
Inderdaad ongelooflijk dat zoiets nog in de top 100 te vinden is.The End van the Doors 18 plaatsen gedaald en nu op plaats 88??? Wat een schande!
ja, dat lijkt met the end te zijn volgend jaar.The End van the Doors 18 plaatsen gedaald en nu op plaats 88??? Wat een schande!